Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
Chodzi mi po głowie jakaś hybryda plug in, ale taka, gdzie silnik spalinowy nie byłby połączony z kołami, a był jedynie generatorem prądu. Po co mi skrzynia, z którą zawsze mogą być jakieś problemy? Lepiej mieć jak najmniej słabych punktów. Czyli najlepiej hybryda szeregowa z prostym silnikiem benzynowym. Są jakieś takie modele na rynku wtórnym z opcją ładowania z gniazdka?

#samochody #motoryzacja #samochodyelektryczne #hybryda #plugin #hybrydaplugin
pogop - Chodzi mi po głowie jakaś hybryda plug in, ale taka, gdzie silnik spalinowy n...

źródło: comment_1601918151PwDSMEa2hwjKSSfcdhExuP.jpg

Pobierz
  • 62
zywotne i wymagajace szybciej seewisu?


@ToJaTwojMorderca: nie? masz ogólnie racje, ale też nei do końca, bo Hyundai wprowadza do następnej generacji też IVT/-eIVT - CVT mówiąc po ludzku. Anyway, problem z DCT był taki, że ludzie jeździli/jeżdżą nimi jak zwykłymi automatami - najbardziej niszczy te skrzynie (sprzęgła)... jazda na półsprzęgle, czyli powolne toczenie się bez gazu. Należy unikać takich sytuacji... w autach ICE, bo w hybrydach ten uślizg jest niwelowany przez
@pogop: @ToJaTwojMorderca: inna sprawa, że ktoś tam się chwali na amerykańskim forum NIro prawie 140K mil, które przebył bez rpoblemu... i spalaniem 50,4 mil na galon - no fajnie, ale z drugiej strony Optima 1.6T-gdi z DCT robi ok 40-45mpg. Ogólnie sam myślę o hybrydzie i niby jest to fajne, szczególnie w mieście, ale w trasie te oszczędności nie są jakoś widoczne, jeśli w ogóle - inna sprawa, że taka
S.....S - @pogop: @ToJaTwojMorderca: inna sprawa, że ktoś tam się chwali na amerykańs...

źródło: comment_1601919548yqGbipY7dRHF04tvSLdKwh.jpg

Pobierz
@Student_AWAS: wg mnie rozmawiajac o hybrydach rozmawiamy o jezdzie miejskiej, i wg mnie do takiego typu jazdy eCVT jest lepsze, dsg ma tendencje do lekkich szarpniec.
W ogole majac aktualnie zwykly automat i tak mnie wkurza jak mieli biegami ciagle w miescie, nastepne auto to bedzie jakis prius/corolla i bezszelestna jazda.
Z tymi skrzyniami masz racje ale boje sie kupowac uzywanego dsg a nie boje sie kupowac uzywanego eCVT. Jakbym mial
@ToJaTwojMorderca: powiem tak, o ile te skrzynie w Toyotach może i są faktycznie trwałe - tzn nie spotkałem się z jakimiś problemami, to już z silnikami spalinowymi tak miło nie jest - często generują problem z UPG, zresztą - nie tylko u nas ¯\_(ツ)_/¯, ale tu akurat może to wina użytkownika, nie będę w to wchodził. Fakt jest faktem, że wraz Hyundai i Kią to najlepsze co można dostać za własne
@Student_AWAS: ciekawe to co piszesz o UPG pierwsze o tym słyszę. naleze do znienawidzonej na wypoku grupy zawodowej tj taksowkarz i pomimo, ze nie mam jeszcze swojej hybrydy to od lat w bezposrednim otoczeniu jest ich duzo i wiem jakie przebiegi robia, od Priusa 2 do najnowszych corolli. Rekordzista w P2 ma 800k nalotu zrobionego wlasnorecznie i to w gazie.
@pogop ja pytałem w dwóch salonach o passata gte, właśnie kombi, głównie jeśli chodzi o serwis czy nie będzie problemów. W obu przypadkach goście patrzyli jakbym pytał o yeti - każdy słyszał nikt nie widział. Fakt że to dwa lata temu ale nie nabrałem optymizmu.