Wpis z mikrobloga

Pacjent Małysz 2 montaż icka. Po przestudiowaniu internetu myślałem, że to będzie szybka akcja...
Ale 6h i pare piwek i efekt końcowy zadowalający.
Oczywiście rzeźby było bardzo dużo zderzak żeby wszystko się zmieściło podiaxowany i wyfrezowany.
Na mojej szczęście map sensor w avf znajduje się wyżej nie przy fabrycznym icku więc kiedy rzeźbiarka wjechała na orginalne orurowanie nie było potrzeby przenoszenia. Spadek temperatury w dolocie z 95 stopni do 30 misja udana.
#motoryzacja #zrobtosam #tuning #audi #intercooler #chwalesie
S62B50 - Pacjent Małysz 2 montaż icka. Po przestudiowaniu internetu myślałem, że to b...

źródło: comment_1601969529Lu593SCJm1aR4jPMKmxiAg.jpg

Pobierz
  • 39
@Bulbulator9009 bez hamowni to wróżenie z fusów.
Po za tym spadek temperatury w dolocie dal mi jedną rzecz o którą mi chodziło. W gorące dni (21-35stopni) przy 90 na piecu było czuć wyraźny spadek mocy.
Teraz mam tendencje stałą wydaje mi się również ale to na oko bądź #placebo , że mógł zwiększyć się moment obrotowy.
@S62B50: jasne że wróżenie z fusów, ale tak jak piszesz - moment sie pewnie ustabilizował albo wywaliło w góre w zakresie 3000-5000 i jest odczuwalne i własnie po to wrzuca sie Customy IC do aut drogowych.
@niezawodny W ciepłe dni dni lag zniknął i o to chodziło. Kręcę diesla dość wysoko i dla mnie odczuwalny na daną chwilę jest tylko lekki wzrost w dolnym i górnym zakresie.
Zostały mi jeszcze dwie rzeczy do zrobienia i jadę na mape.
- hamulce 312
- sprężyn (chyba eibachy)
@PanKracy582 nie icek ma tylko kwestię wlotu po przez kratkę w zderzaku kolo reflektora natomiast wylot zablokowany jest nadkolem i osłona silnika.
Dalej twierdzisz, że nie jest zamknięty?
@PanKracy582 Nie zgodzę się ic od lewej strony jest grzany od silnika nie ma przedmuchu, powietrze jak by wpadało do ogniska w dziurze (najprostsze porownanie) a problem temperatur w grupie vag-a jeżeli chodzi o smicy to temat stary jak świat.
@wxx71 Normalna prędkość 70-120, miasto korki w korkach mój rekord to 124 stopnie w 30 stopniowym dniu problemy pojawiały się nawet przy 21 stopniach. I nie jest to tylko moja opinia czy problem bo jest to normalne.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@S62B50: ja ostatnio zacząłem się bawić w tuning mojego starego E91 dla beki i temperatury w dolocie też tragiczne - tutaj akurat diesel. W gorące dni teraz w lato podczas jazdy autostrada stałą prędkością około 140kmh - 60 stopni na płaskim oraz do 75 stopni pod górkę gdy silnik musiał się bardziej wysilić. Przy pełnym bucie okolice 100 stopni ale nie poszło wyżej niż 102 stopnie bo zdążył się wychłodzić -