Wpis z mikrobloga

Chyba nic tak się nie zmieniało w całej serii jak orkowie. Twórcy mając kompletnie w nosie jakąkolwiek spójność świata w każdej kolejnej części zmieniali ich. O ile w dwójce dodanie kilku nowych jednostek orków miało sens, skoro w Górniczej Dolinie pojawiła się armia, a w niej oczywiście musi być hierarchia, o tyle w trójce i tych pomyłkach, które nastąpiły po niej zmiany były dziwne, kompletnie nie pasujące do tego, co znaliśmy wcześniej, zwłaszcza z filmu wprowadzającego do pierwszego Gothica. Oczywiście największą zbrodnię uczynili na orkach twórcy Arcanii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gothic #gothic3 #gothic2 #arcania
Pobierz p.....i - Chyba nic tak się nie zmieniało w całej serii jak orkowie. Twórcy mając kom...
źródło: comment_1602486448eaeoSfUA7DAcwrczjXMH4w.jpg
  • 10
@kRpt: @Merdarion_PL: @Defined: to się wszystko zgadza, tylko że rasy nie powinny decydować o inteligencji bądź jej braku. Orkowie z Arcanii to potulne, głupie misie, orkowie z Khorins nie potrafią mówić, chociaż mają nie mniej kontaktu z ludźmi niż ci z kontynentu. Zresztą na filmie wprowadzającym widać wyraźnie, że orkowie na kontynencie wyglądają tak jak ci z Khorins. Zresztą orkowie, którzy postawili palisadę i przybyli w wielkiej sile po
Orkowie w G3 potrafią gadać żeby był wątek dołączenia do nich, coś więcej niż tylko ich zabijanie i jakiś sens. A wyglądają inaczej bo pasują graficznie do G3 bardziej niż ci z G2. Tak samo bawi mnie jak ktoś stwierdza, że np. pancerze paladynów czy szaty magów w G3 wyglądają inaczej niż te z G2 bo na kontynencie są inny paladyni, czy inni magowie ognia i dlatego ich wygląd się różni. Po
@pawelgpkaminski: zauważ że przebywali w innych warunkach, orków z Arcanii pominę bo nie grałem, i bo to nie Gothic. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Orkowie z Khorinis uczyli się języka obcując z ludźmi w kopalni jako niewolnicy, stąd język tych których poznaliśmy był dość prosty w konstrukcji i ubogi w określenia, zapewne umieli go na tyle na ile było to potrzebne do ich pracy. Na Irdorath mieliśmy już