Wpis z mikrobloga

@strawberian dobra to ostatnie pytanie. Nie wiem co to ale auto nie chce iść więcej niż 140. 160 pojechał z górki i to był max. Więcej niż 120 na 4 biegu nie pójdzie. 3k obrotów z hakiem i tyle. Na 5 dociąga do 140 (ledwo) i tyle. Wiem że te modele potrafią więcej. Nie żebym tyle chciał jeździć ale po prostu to testowałem żeby sprawdzić czy silnik jest zdrowy. Dodam że auto
@AdminOfEverything: Odnośnie tego lusterka od anglika - to nie jest takie plug and play, bo jak kupisz lusterko od anglika, to musisz przełożyć obudowę lusterka na oryginalne mocowanie - anglik ma dłuższe to "ramię" lusterka i nie będziesz mieć odpowiedniego zakresu regulacji lusterka. Wiem, bo przechodziłem przez to w Passacie B5 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ewentualnie - wydaje mi się, że Skoda Octavia I miała identyczne lusterka,
@AdminOfEverything: na początku napisałem, że walnięta turbina i może to być jeden z powodów. Jednakże, jeżeli auto stało długo a wcześniej robiło krotkie dystanse, bardzo możliwe że zaślepienie EGR pomoże. Wtedy jest to niska kwota. Czy auto nie idzie od samego dołu, czy dopiero po przekroczeniu iluś tysięcy obrotów pojawia się problem muła?
@AdminOfEverything: To jak dla mnie turbo. Miałem taki problem w tym silniku, że auto po prostu się nie wkręcało, no co by się nie robiło. Na sprzęgle ogień, na biegu tragedia - Wyszło, że to EGR.
Niestety problem był też z turbo, niezależnie od obrotów, ale jeśli już to właśnie na prędkościach autostradowych auto zwyczajnie miało taki niesłyszalny "pyk" i zaczynało mulić. Tak, turbo. Jeżeli bierzesz to auto za 1k-2k i
@RwandyjskiFront auto mam za 1k. Nowy dwumas, hamulce sprawne, jedynie ręczny jeden nie trzyma. Wszystko działa prócz klimy i ta utrata mocy powyżej 120-130. Wahacze i zawieszenie w pełni sprawne. Auto od znajomego więc wiem że wszystko poza tymi wadami jest ok. Jeśli to turbo to ile może kosztować naprawa? Nie zauważyli tego wcześniej ale auto tak jak mówię bardzo dlugo stało.