Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@laki1: ewentualnie można zrobić grę i ja sprzedać później.
Problem chyba tylko jest taki że trzeba wówczas robić w jakimś UE, albo innym komercyjnym czymś, bo nikt nie kupi własnego silnika.

No, albo robić maszynowo mnóstwo gier i wydawać na telefon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JakTamCoTam: Indie to ciężki kawałek chleba, gracze nie zdają sobie sprawy ile to pracy i nawet za cenę kebsa nie kupią gierki, 4k h mi już pękło w projekcie, maraton
@JakTamCoTam: jak chcesz dobry pieniądz to rób grę na PC, właśnie na UE4 czy Unity. Coś prostego w założeniach co będzie dobrze wyglądać i działać, sprawiać frajdę. Sprzedasz później chociaż 100 tys. kopii na Steam po nawet niskiej cenie (15-20 dolców) to po odliczeniu doli dla Steam i twórców silnika masz kupę hajsu.
W dzisiejszych czasach nie jest to takie trudne jak się może wydawać. Sam pracuje nad grą - UE4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@LoneRanger: ja bardzo lubię c++ i w nim mam też doświadczenie. Myślałem aby stworzyć jakaś gierkę 2D stylizowana na retro i nawet napisać silnik do tego, bo nie wiem czy UE nie jest za duży do takich gierek. W porównaniu do 3D jest to milion razy mniej pracy.
@JakTamCoTam: UE4 ma oficjalny plugin do obsługi 2D opartego o sprite'y. Chyba problematyczna może być jedynie waga gry - sam silnik w moim projekcie waży 1,1 GB. Jednak mój projekt mimo używania blueprintów figuruje jako projekt c++ a z tego co pamiętam to zwiększa jego rozmiar.
@JakTamCoTam: efekt skali juz nie dziala, google #!$%@? to. Jezeli gra nie bedzie updatowana, nie bedzie miala dobrych ocen czyli powyzej 4.1/4.2, bedzie sie crashowac to bedzie spadac w oczach botow i nie bedzie ruchu zadnego.

To o czym mowisz dzialalo ze 2 czy 3 lata temu, nawet Ten Square Games to robilo. Farmy w indiach byly popularne swego czasu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ofczy: niemniej jednak jest to chyba srylion razy lepsza praca niż jakbym miał wrócić do biura i siedziec z tymi #!$%@? toxykami w zespole i się #!$%@? tylko bez żadnej możliwości rozwoju.
@TymRazemNieBedeBordo: tylko takie czasy się skończyły. Rynek jest bardzo przesycony i ciężko się wybić bylejakim tworem który ma już milion innych klonów. Jeśli chcesz zarobić na przeciętnym/słabym produkcie to znowu musisz bardzo dużo zainwestować w marketing. Gamedev to nie są takie łatwe pieniądzy jak się niektórym wydaje, chyba już prościej dorobić się na youtuberstwie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MrNobody333: nigdy nie był. Wręcz przeciwnie, kiedyś Indie gier nie było i nie było opcji na nich zarobić. Teraz masz szansę się wybić,jak poświęcisz czas / pieniądze na marketing. I twój tytuł będzie ok. Bo typową grę z kosza możesz tylko produkować i liczyć na fart.