Wpis z mikrobloga

@ToJaTwojMorderca: już mam z tym doświadczenia jak kiedyś miałem 406 coupe i każdy krawężnik zahaczałem (,)

@Kejran: xD ale #!$%@?. Miałem citroena c5 12 lat w rodzinie, elektronika nigdy nie siadła, miałe 406 coupe, nigdy problemów z elektroniką, brat miał renault megane żelazko i nigdy problemów z elektroniką. Kupiłem saaba 9-3 z 2.0 turbo a elektronika szalała jak głupia bo w końcu światłowody. Kupiłem bmw e90
@miret210 jeśli tylko jesteś gotowy ma utrzymanie 211KM z automatem klasie średniej to auto bardzo ciekawe. Gość słusznie pisze, że włożył w niego w ostatnich miesiącach połowę ceny wystawionej do sprzedaży. To wcale nie musiały być wielkie awarie. :)
@kultywator: Właśnie zastanawiam się jak to będzie w kosztach eksploatacyjnych vs moje aktualne auto - bmw e90 które do tanich nie należy. Biorąc pod uwagę, że w przeciągu roku wydałem na nie 8000zł
(dwumas + sprzęgło, rozrząd (łańcuch by być pewnym), duperele w zawiasie, sondy lambda, oleje, filtry, odme i łożysko alternatora + rolki i pasek)
@miret210 masz wprawę, więc Cię nie zaskoczy kosztami. Bierz jak się podoba, przy czym nie wiem jak bmw używałeś, ale 407 przód napęd i automat, wiec charakterystyka szybkiej limuzyny bardziej. 3.0 dobre silniki.

Licz się tylko z potencjalnymi trudnościami w odsprzedaży, bmw znacznie bardziej chodliwe niż takie 407.
@miret210: 3.0 bardzo fajne, można zamontować gaz i wtedy płaci się jakieś śmieszne pieniądze za paliwo. Gorzej ze skrzynią, tj. jest wytrzymała, ale co około 180 tysięcy trzeba się liczyć z wymianą zaworów. Zawieszenie to grosze o ile to nie AMVAR, ja za wymianę amortyzatorów z przodu zapłaciłem 600, łączniki stabilizatora to 80 zł za komplet, osłony przegubu to 180 zł za oryginał z wymianą. Wnętrze jest z dobrych materiałów, bardzo
A, ta V6 jest wolnoobrotowa. A z minusów to jeszcze pękające klapy mieszalnika powietrza, podobno poprawione po liftingu w 2007 roku. W razie czego to można to zrobić na dwa sposoby. Albo drogo i zgodnie ze sztuką (trzeba rozbierać całą deskę) albo sposobem i zdejmuje się tapicerkę na tunelu i wycina otwór w nagrzewnicy. Drugi sposób jest do ogarnięcia w 2 godziny i po zamontowaniu tapicerki niczego nie widać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@miret210: moj tata takim jezdzi, po wlaczeniu silnika jest mnostwo komunikatow o bledach, a tylna klapa sie nie otwiera. Za to szyba tylnej klapy otwoera sie przy otwieraniu auta. Klucxyk jakis czas temu sie rozoadl. Nie jest to rownie, jakis straszny gruz, normalne auto