Wpis z mikrobloga

@stormkiss: Generalnie dla mnie pad od xboxa od pierwszej generacji był lepszy i nadal jest lepszy - mówię o kształcie, rozstawie przycisków i ogólnej wygodzie. Ten od PS5 jest większy i podobny do xboxowego więc może w końcu jest okej, ale przy wyborze konsoli to mimo wszystko ostatnia rzecz na jaką zwracam uwagę. Bajer fajny, ale póki co to to średnio mnie zachęcił. Problem ps5 polega na tym, że nie idzie
Adaptive triggers - takie coś Microsoft miał już w 2013 roku

@cincin27: Poczytaj sobie jak to wyglada u Sony, a zobaczysz, ze mijasz sie z prawda tak bardzo, ze az to jest przykre jak cie manipuluje ktos albo nie ogarniasz rzeczywistosci po prostu xD.

Ale mam nawet troche lepszy humor, to masz odpowiem ci:
w padzie od MSu masz jedynie silniczki wibracyjne w triggerach - moga symulowac wibracje, ale to w
@cincin27: rozumiem. Czyli teraz przechodzimy z fazy 'ale MS ma to samo!' na 'a na co to komu?'.

Zmienia to jak zmienil force feedback jazde w samochodowki. Zreszta, wystarczy poogladac filmiki z DualSensem albo wypowiedzi na forach - kazdy kto mial z tym stycznosc mowi, ze to jest swietna funkcja.

Podalem ci jeden przyklad jak to wplywa na gry, tu masz wiecej: https://www.resetera.com/threads/playstation-studios-ot15-compatible-with-99-of-previous-ots-see-threadmarks-for-list-of-unsupported-ots.306661/page-82#post-48993439

Tu i nizej masz opinie:
https://www.resetera.com/threads/dualsense-and-astrobots-playroom-impressions.313762/page-12#post-49597555
o tym, który rozmiar pada skopiował od konkurenta a na co w zeszłej generacji fani sony podawali jako argument za ds4


@cincin27: Masz na myśli tego konkurenta który sam layout zerżnął z pada do Nintendo GC? xD No i ciekaw jestem gdzie podawano rozmiar za jakiś argument za DS4, bo ja kojarzę co najwyżej dyskusje o tym że ludzie wolą layout DS4. Nie ma to jak sobie zbudować chochoła i go