Wpis z mikrobloga

Policja pewnie przy rutynowej kontroli tego nawet nie zauważy chyba ze złapią Cię na radar powyzej 49 km/h .. ale na przeglądzie technicznym normalny diagnosta nie powinien tego puścić.
@ali-agca: Nie jest to legalne, to oczywiste. Ale diagnosta przy rutynowej kontroli nie ma szans tego znaleźć. Przegląd motocykla to ogólnie jest kpina i sprowadza się do tego że diagnosta patrzy czy tłumik jest cichy i czy światła działają. Gorzej jak będziesz miał stłuczkę.
@Vader-Poland: A kto przy stłuczce sprawdza pojazd sprawcy?
Przy wypadku, gdzie są poszkodowani jest szansa. przy ofiarach śmiertelnych jeszcze większa.
Ale przy stłuczce? piszesz oświadczenie i temat się kończy. A jeżeli chcesz odszkodowania w międzyczasie zamieniasz silnik
@gawronfly: I tak i nie. To co piszesz jest zgodne z prawdą i w 99% przypadków tak się też stanie. Ale jest zawsze jakiś ułamek spraw gdzie TU będzie próbowało za wszelką cenę uwolnić się od płacenia. I wtedy też jak OP stwierdzi, że swoim popierdziawie przerysuje bok w Lamborghini i urwie lusterko plus wybije szybę manetką, to może zrobić się kosztownie.
i tu pytanie jak policja będzie podchodzić do silnika 80cc w skuterze zarejestrowanym na 50? Mam okazję wstawić taki silnik.


@ali-agca: Policja CO NAJWYŻEJ (choć bardzo wątpię) zabierze Ci dowód rejestracyjny gdy zmierzą tobie prędkość i okaże się że jechałeś 80km/h. A żeby go odebrać musisz się udać na zwykły przegląd.
Na żadnym przeglądzie nie mają hamowni a więc nie są w stanie zbadać tobie mocy i prędkości maksymalnej ani też
da ale nie mam okazji takiego założyć, 80 już jest


@ali-agca: Rozumiem że 4T?
Tak z ciekawości ściągnij na telefon aplikację pomiar prędkości na podstawie GPS. i sprawdź prędkość maksymalną na odcinku 5km po czy zawróć i znów sprawdź wtedy wyeliminuje się czynniki pogodowe i ukształtowanie podłoża.
Jestem ciekaw czy twoja 80 4T jest szybsza od mojej 50 2T przerabianej i pochodzącej z lat osiemdziesiątych.