Wpis z mikrobloga

@urojony_uzurpator: zasadniczo łatwiej jest zaparkować tyłem. Os skrętna jest z przodu i parkujac przodem nie da się "zarzucić dupa" w manewrowaniu. Parkujac tyłem masz zawsze większy wpływ na korekty przodu i tyłu samochodu.

Jak ktoś tego nie rozumie to niech spróbuje z wozkotaczka ogrodowa albo paczka zapalek i wyobrazaniem sobie gdzie jest os skrętna
@musztym: hipotetyczna sytuacja: parkujesz przodem, podczas wyjazdu tyłem widoczność zasłania Ci bus albo auto z ciemnymi szybami. Wystawiasz połowę samochodu na strzał zanim zaczniesz widzieć czy masz drogę wolną.

Pomijając to, że parkując tyłem trudniej jest to spieprzyć stając krzywo, co już opisał ładnie @InterferonAlfa_STG więc nie będę się powtarzać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
rkujesz przodem, podczas wyjazdu tyłem widoczność zasłania Ci bus albo auto z ciemnymi szybami. Wystawiasz połowę samochodu na strzał zanim zaczniesz widzieć czy masz drogę wolną.


@putinn: o tym żem nie pomyślał