Wpis z mikrobloga

@ziel85: Jeździło się całkiem przyjemnie, jednak nie kupiłbym sobie 2 cylindrowego motocykla. Dużo elektroniki, 3 mapy (road, rain, custom), grzane manety, quick shifter, down shifter, kontrola trakcji bardzo płynnie działająca (można było odwinąć manetę do końca na mokrym asfalcie i moto bardzo spokojnie i bez szarpania przyspieszało, przy akompaniamencie mrygającej kontrolki; w niektórych moto kontrola trakcji działała bardziej agresywnie). Przy moich zerowych umiejętnościach, przy tych wszystkich systemach i mapie rain czułem
Ja po przejechaniu ok 150km bmw f900 dementuję, to moto nie ma w ogóle wibracji. Quickshifter, downshifter, 3 mapy, kontrole trakcji - faktycznie sporo wspomagaczy i ułatwień ma to moto. Prowadzi się bardzo fajnie, w zakręty ładnie wchodzi, może sporo wybaczyć nowicjuszowi.

A może już nie czuję wibracji bo dupa się przyzwyczaiła do drgań monstera ;) Ja jednak wolę V
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czachon: no nie wiem, co prawda mam tylko porównanie mt07 z dwucylindrowców i w porównaniu do trzycylindrowego Street Triple, albo jeżdżonego dzień wcześniej czterocylindrowego 1000sx, to już te wibracje czułem. A 1000sx to "najgładsze" moto, jakim miałem przyjemność jeździć.

@Man_of_Gx ja wiem ze ty jezdziles zanim my wyszlismy z pieluch. A i ja jestem dziadersem ale wiecznie mlody w srodku. Lekko mnie rozsmieszylo tylko ze nowa beemka trzesie silnikiem. No cos tam zawsze wibruje. No ale...
ja wiem ze ty jezdziles zanim my wyszlismy z pieluch. A i ja jestem dziadersem ale wiecznie mlody w srodku. Lekko mnie rozsmieszylo tylko ze nowa beemka trzesie silnikiem. No cos tam zawsze wibruje. No ale...


@bocznica: Ja tam w moim 600 1 cylinder założyłem gąbki rajdowe na manetki i na to ocieplacze od rur wodnych Bo traciłem czucie w prawej ręce jak jechałem przez 100km. Teraz też tracę czucie w