Wpis z mikrobloga

@ravnov: jeśli posiadałeś już konto na TIDAL, kiedy numer był w Play i chciałbyś je przenieść ze swoją muzyką oraz playlistami, jakie miałeś potworzone będąc u innego operatora, zgłoszenie należy kierować bezpośrednio na adres e-mail: support@tidal.com
@Specjalista_Plus: drogi Specjalisto Plusa, spójrz jeszcze raz na zrzut ekranu i zobacz co mam po kliknięciu "wypróbuj". skoro macie na swojej stronie instrukcje to staram się do niej zastosować. A może #tidal jeszcze nie wie że jest jakaś promocja ich usługi u was? Nie ma w ogóle do wyboru plusa, jest tylko play, świeci się jak psu jajca.
@Specjalista_Plus:
1. klikam wypróbuj - pojawia się ekran ze zrzutu
2. w miejscu podaj swój e-mail nie mogę podać numeru telefonu
3. mogę wybrać tylko kontynuuj z play gdzie przenosi do jakiegoś logowania play
5. po podaniu maila zakładam normalnie konto
6. nigdzie po założeniu konta nie ma opcji do podania numeru telefonu
7. aplikacja ściągnięta wczoraj ze sklepu google (świadomie nie piszę sklepu play bo jeszcze pomyślicie że od operatora