Oto magiczny artefakt, który spowalnia prokuraturę w razie oskarżeń o gwałt...
#dobrazmiana #kurwamac
Z racji że jestem laikiem w temacie potrzebuję pomocy bo zostałem zaproszony na ślub ( ͡° ʖ̯ ͡°). Jaka marynarka będzie pasować do takiej koszuli :
#garnitur #modameska #wesele #krawiectwo
@PapaSar: z racji obostrzeń to nie ma wesel i nie wiadomo kiedy będą, chyba że coś się zmieniło. Kup białą i nie pajacuj.
@PapaSar: ta koszula ma szersze paski i wygląda spoko. Tamta koszula na górze jest januszerska i nie będzie pasować do tego garniaka
@PapaSar:
Chyba zostaje mi doradztwo w sklepie ( ͡° ʖ̯ ͡°). Wybiorę jakąś jednolitą koszulę. Co do samej marynarki lepiej kupić "klasyczną" czy np. taka też jest ok?
Paski z koszuli wyżej do marynarki w kratkę to chyba tak mocno średnio
@PapaSar jak masz już jakiś klasyczny garnitur to taki w kratę będzie fajny. Generalnie najbardziej uniwersalny jest granatowy, zaraz później ciemny szary lub grafitowy. Do granatowego powinna pasować koszula, weź ją najlepiej ze sobą i przymierzaj garnitury z nią. Do tego jakiś krawat jednolity bądź z niewielkim wzorem.
Generalna zasada jest taka - do gładkich koszul mogą być marynarki we wzory, do koszul ze wzorem powinny być marynarki gładkie. Nie można się ujebać wszystko we wzory bo to wygląda źle.
@PapaSar Ja bym na Twoim miejscu ubrała tę koszulę i poszła w niej do sklepu, na nią zmierzyć marynarki. Może coś będzie pasować. Co do samej marynarki to taka szara w kratkę bardzo ładna, o ile masz spodnie do kompletu.
@PapaSar OPie, nie słuchaj ich, możesz wziąć tę koszulę, ale marynarka koniecznie jednolita, szary możesz właściwie skomponować ze wszystkim co chcesz. Wg. mnie granatowa marynarka + szare spodnie i będzie gitarka. Plus krawat jakiś też niezbyt wzorzysty albo, za co pewnie dandysy mnie powieszą, w ogóle zrezygnować z krawata.
@PapaSar: Ej, mam identyczną - kupioną w MAKRO w 2010 roku, dalej bym nosił gdyby nie fakt, że mi bebzol wyyebao.