Mireczki, mam problem z #thunderbird aplikacja nagle przestała mi pobierać nowe wiadomości. Próbowałem reinstalować i niestety nie pomogło. Próbowałem dodać nowe konto, też nie mogę bo wyskakuje błąd. Jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem? #kiciochpyta #pytanie #pytaniedoeksperta #internet #komputery
@mirek-bloger: to może po prostu fakap Twojego dostawcy poczty? A dla pewności sprawdź te wartości ręcznie i porównaj z zalecanymi, czasem mi się zmieniały nagle bez powodu.
@mirek-bloger: potwierdzam wątek @ashmedai: też do tego dotarłem tylko na https://support.mozilla.org/en-US/questions/1311220#answer-1372611 - musisz wyłączyć w ustawieniach eseta (ochrona systemu plików w czasie rzeczywistym --> konfiguruj --> strony internetowe i poczta email --> SSL/TLS --> włącz filtrowanie protokołu SSL/TLS - WYŁĄCZYĆ). I 'jak renkom odjoł' ( ͡°͜ʖ͡°)
Działa!
Dlaczego samo się to zadziało?