Dzięki #rtveuroagd #eurortvagd to już 4 dzień bez #xbox Sieries X i #cyberpunk2077 po tym gdy zamówienie nie dotarło do mnie 10 grudnia a następnie po ustaleniu nowego terminu dostawy na 12 grudnia również nie otrzymałem przesyłki.
Postanowiłem liczyć dni zwłoki i codziennie ostrzegać innych przed zakupami w tym sklepie.
Na mojego wczorajszego maila do działu obsługi klienta nikt nie odpisał. Napisałem również dzisiaj rano wiadomość na fb z opisem całej sytuacji - tutaj pojawiła się odpowiedź z ich strony o godzinie 11, że wrócą do mnie z informacjami na temat zamówienia. Niestety po 6h nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Status zamówienia na stronie euro dalej widnieje jako "Uzgodniony termin dostawy" z datą 12 grudnia między 9-19.
Tak więc dzięki raz jeszcze #rtveuroagd za zniszczenie przyjemności z zakupu #xbox
#cyberpunk2077 po tym gdy zamówienie nie dotarło do mnie 10 grudnia a następnie po ustaleniu nowego terminu dostawy na 12 grudnia również nie otrzymałem przesyłki.
@chmc: tym lepiej, możesz więc tą mierną grę refundować. Nawet bez bugów i gitlichy jest ona słaba. A na konsole działą katastrofalnie, śmiało oddawaj (bez odpakowywania to przyjmą).
@thomekh: w sumie jest to jakaś myśl - może powinienem anulować zamówienie i kupić gdzieś indziej samego xboxa już bez gry - zaoszczędzę jakieś 260zł ( ͡°͜ʖ͡°)
@chmc: a numer trackingu masz chociaż czy dalej nic? Co do gry to jest nawet fajna, na Series X chodzi przyzwoicie, chociaż nadal potrzebuje solidnego latania, no i fabuła spoko, a muza kozak. Daleki byłbym od nazywania jej słaba.... No ale na wykopie plucie jadem jest teraz w modzie. Można zakupić na VPN za koło 140 zł.
@xddKOMUddx: nie dostałem żadnych informacji ani od eurortvagd ani od firmy kurierskiej. Zapewne wgl nie nadali jeszcze tej paczki. Na fb napisałem wiadomość o 15 czy mają już dla mnie jakikolwiek update - o 18:30 odpisali "Prosimy o chwilę cierpliwości". Tak więc pozostaje mi poczekać na rozwój sytuacji do jutra.
@chmc: no RTV euro AGD to #!$%@? nie sklep. Często u nich kupuje bo mają dobre oferty, ale klient się liczy dla nich do momentu płatności a potem to tylko problem. Długo się ze zwrotem bujalem u nich, reklamacje to dramat. Wiem że na infolinii szary człowiek niczemu nie jest winny, ale coś tam załatwić to tragedia
Postanowiłem liczyć dni zwłoki i codziennie ostrzegać innych przed zakupami w tym sklepie.
Na mojego wczorajszego maila do działu obsługi klienta nikt nie odpisał.
Napisałem również dzisiaj rano wiadomość na fb z opisem całej sytuacji - tutaj pojawiła się odpowiedź z ich strony o godzinie 11, że wrócą do mnie z informacjami na temat zamówienia.
Niestety po 6h nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej.
Status zamówienia na stronie euro dalej widnieje jako "Uzgodniony termin dostawy" z datą 12 grudnia między 9-19.
Tak więc dzięki raz jeszcze #rtveuroagd za zniszczenie przyjemności z zakupu #xbox
@chmc: tym lepiej, możesz więc tą mierną grę refundować. Nawet bez bugów i gitlichy jest ona słaba. A na konsole działą katastrofalnie, śmiało oddawaj (bez odpakowywania to przyjmą).