Kolejny update z mojego projektu przygodówki/rpg/hack'n'slash.
W tym odcinku: - Rozszerzyłem teren o miasteczko i kilka innych obszarów - Dodane nowe typy przeciwników - Dodany mechanizm dialogów z NPC - Wprowadzony system zmiany ekwipunku (na razie itemki bez żadnych statystyk ani cen) - Dla zwiększenia dynamiki dodałem umiejętność "blink" - Poprawione bugi i inne pierdoły
Część funkcjonalności jeszcze nie jest jeszcze w swojej ostatecznej formie. Aktualnie w zbrojowni można się przebierać bez ograniczeń, docelowo to będzie sklep w którym każdy przedmiot będzie miał swoją cenę oraz indywidualne statystyki/cechy.
Blink póki co jest bardzo OP, jeszcze będę kombinować z tym czy dodać manę za którą będzie można sobie "błyskać" czy zostawić jak jest a ulepszyć/przyspieszyć potwory żeby zrobić rozgrywkę bardziej dynamiczną (bardziej skłaniam się ku tej opcji).
Dajcie znać która opcja wam bardziej by przypadła do gustu, ewentualnie może macie inne propozycje? :) Każdy feedback mile widziany.
Co do demka które planowałem wypuścić do końca 2020 - stwierdziłem, że wiele elementów jeszcze jest zbyt niedopracowanych żeby udostępniać publicznie. Chcę uniknąć sytuacji pozostawienia niesmaku który mógłby się później ciągnąć za mną :)
Przedwczesny release poważny problem, wiadomo ( ͡°͜ʖ͡°)
@megabraknazwy: Faktycznie, przyda się go docelowo zmienić na jakiś bardziej "neutralny". Póki co kwestię audio odstawiam na drugi plan, ale przyjdzie czas na odświeżenie i tego aspektu :)
@KlawyMichau: Planuję żeby docelowo było grywalnie na platformach Android, iOS, PC oraz Switch. W pierwszej kolejności będzie prawdpodobnie Android oraz Steam :)
Wasz Rustler wygląda super! Widzę, że mamy podobny gust jeśli chodzi o oprawę graficzną. Chętnie zagram jak będzie dostępne! Gdybyście mieli jakiś kod zniżkowy dla kolegi z branży to nie pogardzę. ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
@ZajebistyMamSzaliczek: Wygląda spoko, gratulacje! Jak możesz to pomyśl nad dodaniem opcji przewijania tekstu w tych dialogach, tak, żeby np od razu pokazywało cały tekst po nacisnięciu guzika. Przyznam, że mnie w każdej grze to irytuje gdy nie ma takiej opcji.
@ZajebistyMamSzaliczek: troche przypomina mi zelde link to the past. może być ciekawe @megabraknazwy: no fakt, irytujące po 30s ogladania a co dopiero jak grac pare godzin
@zuodziej_czasu @zryyyty: Słuszna uwaga :) Mam to nawet już zaimplementowane tylko na filmiku nie pokazywałem, żeby było widać "animację" tekstu :p Ale jak podczas "gadania" się kliknie skok/atak to od razu pomija animację :)
Kolejny update z mojego projektu przygodówki/rpg/hack'n'slash.
W tym odcinku:
- Rozszerzyłem teren o miasteczko i kilka innych obszarów
- Dodane nowe typy przeciwników
- Dodany mechanizm dialogów z NPC
- Wprowadzony system zmiany ekwipunku (na razie itemki bez żadnych statystyk ani cen)
- Dla zwiększenia dynamiki dodałem umiejętność "blink"
- Poprawione bugi i inne pierdoły
Część funkcjonalności jeszcze nie jest jeszcze w swojej ostatecznej formie. Aktualnie w zbrojowni można się przebierać bez ograniczeń, docelowo to będzie sklep w którym każdy przedmiot będzie miał swoją cenę oraz indywidualne statystyki/cechy.
Blink póki co jest bardzo OP, jeszcze będę kombinować z tym czy dodać manę za którą będzie można sobie "błyskać" czy zostawić jak jest a ulepszyć/przyspieszyć potwory żeby zrobić rozgrywkę bardziej dynamiczną (bardziej skłaniam się ku tej opcji).
Dajcie znać która opcja wam bardziej by przypadła do gustu, ewentualnie może macie inne propozycje? :)
Każdy feedback mile widziany.
Co do demka które planowałem wypuścić do końca 2020 - stwierdziłem, że wiele elementów jeszcze jest zbyt niedopracowanych żeby udostępniać publicznie. Chcę uniknąć sytuacji pozostawienia niesmaku który mógłby się później ciągnąć za mną :)
Przedwczesny release poważny problem, wiadomo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gry #gamedev #tworczoscwlasna #unity3d #unity
Przecież to jest Diablo I, tylko w innym wydaniu
@Dezywontariusz: No brawo, a League of Legends to Dota tylko w innym wydaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To jest na androida czy pc?
W pierwszej kolejności będzie prawdpodobnie Android oraz Steam :)
Wasz Rustler wygląda super! Widzę, że mamy podobny gust jeśli chodzi o oprawę graficzną.
Chętnie zagram jak będzie dostępne!
Gdybyście mieli jakiś kod zniżkowy dla kolegi z branży to nie pogardzę. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@megabraknazwy: no fakt, irytujące po 30s ogladania a co dopiero jak grac pare godzin
Ale jak podczas "gadania" się kliknie skok/atak to od razu pomija animację :)