Wpis z mikrobloga

No witam wszystkich w 2021 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kolejny update z mojego projektu przygodówki/rpg/hack'n'slash.

W tym odcinku:
- Rozszerzyłem teren o miasteczko i kilka innych obszarów
- Dodane nowe typy przeciwników
- Dodany mechanizm dialogów z NPC
- Wprowadzony system zmiany ekwipunku (na razie itemki bez żadnych statystyk ani cen)
- Dla zwiększenia dynamiki dodałem umiejętność "blink"
- Poprawione bugi i inne pierdoły

Część funkcjonalności jeszcze nie jest jeszcze w swojej ostatecznej formie. Aktualnie w zbrojowni można się przebierać bez ograniczeń, docelowo to będzie sklep w którym każdy przedmiot będzie miał swoją cenę oraz indywidualne statystyki/cechy.

Blink póki co jest bardzo OP, jeszcze będę kombinować z tym czy dodać manę za którą będzie można sobie "błyskać" czy zostawić jak jest a ulepszyć/przyspieszyć potwory żeby zrobić rozgrywkę bardziej dynamiczną (bardziej skłaniam się ku tej opcji).

Dajcie znać która opcja wam bardziej by przypadła do gustu, ewentualnie może macie inne propozycje? :)
Każdy feedback mile widziany.

Co do demka które planowałem wypuścić do końca 2020 - stwierdziłem, że wiele elementów jeszcze jest zbyt niedopracowanych żeby udostępniać publicznie. Chcę uniknąć sytuacji pozostawienia niesmaku który mógłby się później ciągnąć za mną :)

Przedwczesny release poważny problem, wiadomo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gry #gamedev #tworczoscwlasna #unity3d #unity
ZajebistyMamSzaliczek - No witam wszystkich w 2021 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kolejny update z mo...
  • 22