Wpis z mikrobloga

Mirki co kupić aby opóźnić wytrysk w #sex u roksy? Mam z tym kłopoty a już nie będę linkował tutaj moich żenujących wysrywów z nieudanymi wizytami u div. Samą dapoxy czy dapoxy+tadalafil (sildenfil/wardenafil?). Nie mam dużego doświadczenia z takimi "suplami". Kiedyś bawiłem się tylko w 25 mg sildenafilu.

1. Dapoxetyna 30 mg
2. Dapoxetyna 60 mg
3. Tadalafil 20 mg + Dapoxetyna 60 mg

Nie wypisuje z sildenafilem bo są stacki mają zawsze aż 100 mg sildenafilu: np. Sildenafil 100 mg + Dapoxetyna 60 mg. chyba że kupować oddzielnie i np na początek sildenafil 50mg + dapoksetyna 30 mg lub tadalafil 10 mg + dapoksetyna 30 mg.

#divyzwykopem #roksa #przedwczesnywytrysk
  • 32
@Dzokatazullo: dużo tłumaczeń. Takie zachowania szerzą nieszczęście społeczne. Ludzie uprawiają seks bez ówczesnego stanu przywiązania z drugą osobą i przez to później przychodzi brak satysfakcji, depresja, zaburzenia psychiczne, są na to badania. Inna sprawa: dziewczyny z roksy często wykonują pracę nie do konca z wlasnej woli, są szantażowane i nie mogą tego wyznać klientowi, bo są faceci, którzy do niej przychodzą, żeby to sprawdzic, czy przynajmniej nie mówi za duzo. Kolejna
via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
@relatywista_: ale sie zesrales xD kobiety sluza takimi uslugami od zarania dziejow. Bo moga, bo chca, bo to proste, bo nie potrafia nic innego, bo tak im wygodnie. Poped seksualny jest normalna energia ktora potrzebuje ujscia. Nie kazdy ma czas, miejsce, warunki czy mozliwosc adorowania dam przez tygodnie by moc dostac seks z milosci czy pozadania.
Co ma zrobic typ zawodowo podrozujacy po swiecie czy kolesie po prostu genetycznie #!$%@?? Maja
@Dzokatazullo: 1. Tadalafil, sildenafil, wardenafil nie mają nic wspólnego z przedwczesnym wytryskiem i nie ma sensu tego brać. Mechanizm działania tych preparatów nie ma nic wspólnego z mechanizmem odruchu ejakulacji.
2. Nie jest dobrym obyczajem kupowanie leków na receptę poza ordynacją lekarską.
@Dzokatazullo: 1. Spoko