Wpis z mikrobloga

Kiedy tylko szczepionka na COVID będzie dostępna dla naszej grupy wiekowej to ja, moja żona z dziećmi, wszyscy nasi znajomi - wszyscy zgłaszamy się na jak najszybsze przyjęcie pierwszej dawki. Wszyscy jesteśmy dobrze wykształceni - ja jestem programistą, żona lekarzem a dzieci uczą się na prestiżowej uczelnii.

Dlaczego idziemy się szczepić?
- Bo zależy nam na ochronie starszych członków rodziny przed straszną śmiercią poprzez uduszenie się
- Bo chcemy żeby lockdowny jak najszybciej się skończyły
- Bo ufamy nauce a nie filmikom z żółtymi napisami, grupom madek na fejsie i teoriom spiskowym
- Bo mamy dość bzdur wygłaszanych przez foliarzy na temat szczepionki oraz COVIDA
- Bo chcemy aby Polska jak najszybciej została pozbawiona wszelkich restrykcji
- Bo wiemy że szczepionka jest bezpieczna i producent ponosi za nią pełną odpowiedzialność wbrem temu co mówią szury

Plusujcie ten wpis! Pokażmy ilu nas jest - młodych wykształconych którym zależy na jak najszybszym pokonaniu pandemii!

#koronawirus #bekazprawakow #covid19 #szczepienie #szczepionka #medycyna #event201 #polska #bekazlewactwa
S.....b - Kiedy tylko szczepionka na COVID będzie dostępna dla naszej grupy wiekowej ...

źródło: comment_1612206213ADZopNZ6yVmMSnt7m2Zv7a.jpg

Pobierz
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kluskizserem: już nie raz słyszałem jak ktoś na nic nie choruję a zrobi taka osoba głupie badanie krwi to nagle połowa wyników nie jest w normie. Wiadomo niektórzy mają pecha i będąc zdrowym mogą umrzeć ale to jest promil ludzi. Ja tylko odpowiedziałem OP bo napisał że szczepi się by ochronić osobę starsze a nie stricte siebie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Scaab: Prymitywna propaganda, która zamiast zachęcać do szczepień działa wręcz przeciwnie.
1. Szczepienie Ciebie chroni tylko i wyłącznie Twoja osobę nikogo innego.
2. Lockdowny nie zależą od szczepień ani od ilości chorych tylko od widzi mi się polityków.