Wpis z mikrobloga

mirki, powiedzcie mi czy to ze mną jest problem czy z rynkiem pracy.
pojutrze będę świeżym absolwentem Automatyki i Robotyki(jak się uda ofc) , od 3 miesięcy szukam pracy w zawodzie jako automatyk, robotyk, programista plc i inne pokrewne zawody. I jest totalna masakracja, wysłałem ze 100CV, odezwało się może z 4 czy 5 firm, każdy po rozmowie podziękował bo brak doświadczenia (to nie tak że nigdy nie pracowałem, po prostu nie mam doświadczenia związanego z branżą). Czy już naprawdę nikt nie szuka juniorów? totalnie nie wiem co robić, stawkę za robotę mówię śmiesznie niską, bo chce cokolwiek zacząć pracować ale po prostu nikt nie chce mnie zatrudnić xD
czy to koronawirus #!$%@?ł rynek pracy nowym pracownikom czy to ze mną jest jakiś problem? :D
#pytanie #pracbaza #praca #zalesie
  • 16
#!$%@? wie o co chodzi ale znajomy szuka już z pół. Roku pracy i nic. Co prawda studiuje turystykę i rekreacje ale kirwa nigdzie nie może znaleźć xD
@Wogybogy: mam już w cv "Serwis klimatyzacji samochodowej" i "obsługa maszyny pakującej masę bitumiczną" xD
to już nie jest kwestia kasy, bo na to nie narzekam narazie, tylko po prostu chciałbym zacząć robić w życiu to co mi się podoba, to co chciałbym robić, także szukam pracy w konkretnej branży. Mam wrażenie ze jak na trzecim roku studiów przeglądałem oferty pracy to było zdecydowanie więcej ogłoszeń typu "automatyk stażysta", ale to
@Wogybogy: zasadniczo to praca polegała na wciskaniu guzika i targaniu 25kg worków z asfaltem na paletę ale "operator maszyny do pakowania asfaltu" brzmi lepiej xD
znajomym mówię że jestem "specjalistą do spraw magazynowania i redystrybucji masy bitumicznej na zimno" xD
@Wogybogy: nieee, to była robota typowo magazynowa, bardzo fajnie płacili, praca w godzinach 19:00-3:00, można było przyjść kiedy sie chciało, wyjść kiedy się chciało także idealna robota dla studenta :D
@Wogybogy: szukam w kielcach radomiu i warszawie, mam trzy różne CV z trzema adresami xD