Wpis z mikrobloga

Ah te #!$%@? wnętrza samochodów w Cyberpunku. Taka sama wydmuszka jak i cała gra, można sobie popatrzeć na screenach, ale do grania się nie nadaje xD
W połowie samochódów droga jest ledwo widoczna, a zdarzają się też takie perełki jak pic related xD
Te wnętrza samochód to idealna przenośnia wykonania całej gry - ktoś siedział nad tym, aby były pełne szczegółów, ale zapomnieli o najważniejszym, czy da się w ogóle w takim widoku jeździć i czy widać drogę.
#cyberpunk2077
Kosmox30 - Ah te #!$%@? wnętrza samochodów w Cyberpunku. Taka sama wydmuszka jak i ca...

źródło: comment_1614383862lwvkHNIUESXgPO8wru2CGJ.jpg

Pobierz
  • 22
@Kosmox30: To teraz odpal jaki kolowiek kanał YT z testami samochodów ( Ja oglądam ostatnio Caroserie) - gość pokazał jak w kilku nowych autach nie może znaleźć poprawnej pozycji za kierownicą, albo jest za nisko, albo oczy ma wpost skierowane w sufit albo musi wykrzywiać głowę bo zawadza o zabudowę dachu szkolanego. Kurde trochę realizmu w grze ( nie każde auto jest idealnie przystosowane pod każdego kierowcę ) - odrazu bugi
@Kosmox30: Już wiesz o co chodzi ? Gra ma w sobie dużo realizmu - ja odbieram to tak że w grze projektant samochodu ( wirtualny w grze) zwalił projekt - gówno widać. Tak jak to czasem jest w naszym prawdziwym świecie.

Identycznie jest z przywoływaniem auta - w grze jak wół " wersja beta nie bierzemy odpowiedzialność " ale kurde nie to buuugiii bo auto nas przejedzie czy ucieknie ......

Nauczcie
To teraz odpal jaki kolowiek kanał YT z testami samochodów ( Ja oglądam ostatnio Caroserie) - gość pokazał jak w kilku nowych autach nie może znaleźć poprawnej pozycji za kierownicą, albo jest za nisko, albo oczy ma wpost skierowane w sufit albo musi wykrzywiać głowę bo zawadza o zabudowę dachu szkolanego. Kurde trochę realizmu w grze ( nie każde auto jest idealnie przystosowane pod każdego kierowcę ) - odrazu bugi bugi bugi
@cin123654: Błąd w grze usprawiedliwiasz jakimś filmem na YT ? xD hahhaha już widzę to:

12 stycznia 2020, Warszawa. W siedzibie CDPR praca wre, dzisiaj specjalny dział od realizmu podjął decyzję o wdrożeniu w kilku modelach aut niemożność widzenia drogi przed sobą ponieważ w realnym świecie jak dowiedziano się między innymi z pewnego motoryzacyjnego kanału na YT zdarzają się samochodu w których to nie widać drogi jak się do nich wsiadzie.
@serczi: A drugie wiesz że w Symulacji jazdy Tirem regulację wysokości fotela wprowadzili dopiero po ponad 2 latach ? Taka mała rzecz, w grze która symuluje jazdę pojazdem nie było regulacji fotela ! W SYMULATORZE !! - chodzi mi o Euro Truck. A w CP grze Open World, gdzie jest 100 razy bardziej złożona, która opiera się w głównej mierze na realizowaniu wątku fabularnego, gdzie dostajemy rewelacyjnie wykonane modele samochodów nagle
@cin123654: Człowieku, ty bugi i niedociągnięcia próbujesz tłumaczyć jakąś analogią w rzeczywistości zapominająć od podstawach. CZY TWÓRCA GRY MIAŁ NA MYSLI CZY TO PRZYPADEK, BUG, NIEDOCIĄGNIĘCIE. Mówisz, że niemożność oglądania drogi to tak ma być bo tak zdarza sie w rzeczywistości, a co jak Twórcą zależało, żeby z każdego samochodu był dobry widok, a tak się nie stało ?
@serczi: Napisałem ci w Euro Truck regulacja fotela pojawiła się po 2 latach !!! w Symulatorze. A ty chcesz wszystkiego perfecto w grze która jest mega mega złożona. Pokaż lepiej zrealizowany wygląd aut w grze typu Open World niż ma CP. Wtedy to porównamy czy CD dał ciała