Wpis z mikrobloga

@Vasek: zgłosiłem kiedyś buga z przenikającym decalem na skrzydle miga 19S, czekalem tak miesiąc, dwa, trzy, pół roku
i już będą ze 2 lata a decal nadal przenika
więc jeśli naprawienie czegoś tak prostego zajmuje im juz 2 lata to po co w ogole zglaszac cos powazniejszego?
@slodziak: Myślę, że gdyby ktoś był w stanie krok po kroku okreslić powód tego błędu, to byłoby łatwiej. Ale prawdopodobnie jest on losowy i niezależny od niczego - ot bug w kodzie, który cięzko zlokalizować.

Praca z softem nie jest tak prosta, jak się wydaje. Nawet bycie autorem kodu nie sprawia, że w 100% się rozumie wszystkie jego zawiłości - szczególnie przy takim potworze, jak silnik WT (i nie mówię tylko
@Vasek: powód jest znany, jak się nie wybierze ręcznie spawna tylko zostawi się auto to potem juz nigdy nie można go zmienić, nawet po wyjściu z sesji i powrocie. i zawsze wybiera się spawn, który jest najdalej od pola bitwy, więc najgorsze co może być. oni po prostu mają #!$%@?
@Vasek: Ja zgłosiłem, że jak się od pewnej kupy gleby odjeżdża, to ona znika i widać czołg za nią, ale pociski znikają.
Wrzucałem filmiki, replaye, dxdiagi, zrzuty ekranu i #!$%@? z tym zrobili, bo "za mało materiału".

Tak samo jest od kiedy pamiętam totalnie #!$%@? 152mm HEAT na Obj 268 i ISU-152 - ma 250 penetracji i 5,9 kg materiału wybuchowego.
Zgłosiłem i przepadło, bo "za mało materiałów', choć precyzyjnie wskazałem,