Wpis z mikrobloga

Jak pojawia się 80kg, myślisz sobie, sporo, ale wszystko pozostaje w normie,
Jak pojawia się 100kg, myślisz sobie, #!$%@?, ale jestem tucznikiem, muszę się wziąć za siebie na poważnie.
I tak pewnego dnia wchodzisz na wagę i okazuje się, że znowu jesteś zerem...



#bekazgrubasow #odchudzanie #zagrubo2021
Czlowiekiludz_zarazem - Jak pojawia się 80kg, myślisz sobie, sporo, ale wszystko pozo...

źródło: comment_1615201378KoyulX9uiHQ8nYqNhMOrPq.jpg

Pobierz
  • 25
zrzuciłem ponad 20kg


@Czlowiek_i_ludz_zarazem: w jakim okresie? Jak człowiek się zapuszcza tak łatwo, to nie powinien szybko chudnąć. Zmieni dietę tylko na czas odchudzania, a potem wróci do starych nawyków. Moje odchudzania nie trwały dłużej niż 2 miesiące. Było na zmianę: restrykcyjna dieta i treningi, a potem "dobra, odrobię to później" i powrót do starego. Poszedłem metodą małych kroków i nie tyję od ponad roku. Waga spada powoli, ale idzie tylko
@akeyo20: no ja schudłem tak w półtora roku, jak wyjechałem na studia, po studiach zmieniłem swój tryb życia i tak w rok przytyłem z nawiązką. Od paru lat utrzymuję wagę 120-130kg i póki co nie mam większych problemów ze zdrowiem albo mobilnością. Ja mam tak, że jedzenie pozwala mi zapomnieć o wszystkich złych rzeczach, a obecnie mam ich sporo. Większym problemem jest ten ogrom zbędnych kilogramów, bo schudnąć 15kg, a schudnąć
nigdy nie rozumiem, jak jedzenie pozwala zapomnieć? Przecież jedzenie nie zajmuje myśli - jeszcze i dalej możesz myśleć o złych rzeczach :D


@akeyo20: Jedzenie wyzwala w mózgu dopaminę. Ewolucyjny mechanizm który miał zapewnić nam przetrwanie. Zdobyłeś jedzenie => syty => szczęśliwy. Na podobnej zasadzie działa popęd płciowy w celu znalezienia partnerki i kopulacji z nią = spłodzenie potomka. Natura nagradza w ten sposób za wysiłek. Oczywiście trochę się zmieniło od czasów