Wpis z mikrobloga

#kupautozmikro #samochody #pierwsze4kola #motoryzacja

Zamierzam kupić Peugeota 308 2011 polift 1,6 ehdi 112KM z 121 tys. przebiegu, ale nie znam się za bardzo na tym wszystkim więc moglibyście ocenić czy warto i czy coś wygląda na podejrzane?

Zrobiony rozrząd przy 99 tys km (faktura)
Zrobione tarcze klocki tył przód(faktura)
Zrobione uszczelniacze pod wtryskami 3 punktowe (oring gumowy, miedziany + plastikowy ustalacz) w ASO
Zrobiony czujnik w łożysku z tyłu
„Spód jak nówka”. Tylnia belka ma lekki nalot miejscowy rdzy.
Lakier posiada „parkingówki”. Wgniecenie przy prawych tylnych drzwiach. Obtarcie na zderzaku z przodu. Kilka rysek przy tylnych kołach
Sprowadzony z Francji
Jeden kluczyk.
Opony zimowe BFGoodrisch 16 z 2018/19 roku, drugi sezon
Sprawdzony miernikiem lakieru: zazwyczaj od 130 do 185. Raz pojawiło się 215 i 240.
Olej wymieniony przy 117 tys km
W 2018 roku pierwszy właściciel w Polsce z przebiegiem 96 tys. km, drugi i aktualny właściciel kupił w sierpniu 2020. Sprzedaje podobno ze względu na mały rozmiar samochodu i bagażnika.

Cena 16000 zł

Więcej zdjęć w komentarzu
karol99200 - #kupautozmikro #samochody #pierwsze4kola #motoryzacja

Zamierzam kupić P...

źródło: comment_1616328961HMPOjp7cJRn9zLXyn17XlH.jpg

Pobierz
  • 25
@karol99200: Dla mnie ten przebieg jest podejrzany. Aczkolwiek mój ojciec ma diesla z 2009 roku i 60k nahulane. 2018 roku jeszcze kombinowali z przebiegami. Miej to na uwadze.
@Qql3l3 @piwakk @Mzil Takie peugeoty mają właśnie niskie przebiegi jak oglądałem na otomoto czy Olx. W cepik auto sprawdzone, wszystko wygląda w porządku. Jedynie pokazuje w cepik, że we Francji był jakiś "incydent" i nie wiem jak to rozumieć, bo miernik lakieru niczego nie wykazał podejrzanego. Równie dobrze może to być ten gniot przy drzwiach, bo podobno był już wcześniej