Zamierzam kupić Peugeota 308 2011 polift 1,6 ehdi 112KM z 121 tys. przebiegu, ale nie znam się za bardzo na tym wszystkim więc moglibyście ocenić czy warto i czy coś wygląda na podejrzane?
• Zrobiony rozrząd przy 99 tys km (faktura) • Zrobione tarcze klocki tył przód(faktura) • Zrobione uszczelniacze pod wtryskami 3 punktowe (oring gumowy, miedziany + plastikowy ustalacz) w ASO • Zrobiony czujnik w łożysku z tyłu • „Spód jak nówka”. Tylnia belka ma lekki nalot miejscowy rdzy. • Lakier posiada „parkingówki”. Wgniecenie przy prawych tylnych drzwiach. Obtarcie na zderzaku z przodu. Kilka rysek przy tylnych kołach • Sprowadzony z Francji • Jeden kluczyk. • Opony zimowe BFGoodrisch 16 z 2018/19 roku, drugi sezon • Sprawdzony miernikiem lakieru: zazwyczaj od 130 do 185. Raz pojawiło się 215 i 240. • Olej wymieniony przy 117 tys km W 2018 roku pierwszy właściciel w Polsce z przebiegiem 96 tys. km, drugi i aktualny właściciel kupił w sierpniu 2020. Sprzedaje podobno ze względu na mały rozmiar samochodu i bagażnika.
• Zrobione uszczelniacze pod wtryskami 3 punktowe (oring gumowy, miedziany + plastikowy ustalacz) w ASO
@karol99200: musisz poczytać o tym silniku, bo 99 tys przebiegu i uszczelniacze były wymienione? No chyba, że to ta francuska jakość ( ͡°͜ʖ͡°) jestem antyfanem diesli, stąd moja złośliwość
@karol99200: Dla mnie ten przebieg jest podejrzany. Aczkolwiek mój ojciec ma diesla z 2009 roku i 60k nahulane. 2018 roku jeszcze kombinowali z przebiegami. Miej to na uwadze.
@Qql3l3 @piwakk @Mzil Takie peugeoty mają właśnie niskie przebiegi jak oglądałem na otomoto czy Olx. W cepik auto sprawdzone, wszystko wygląda w porządku. Jedynie pokazuje w cepik, że we Francji był jakiś "incydent" i nie wiem jak to rozumieć, bo miernik lakieru niczego nie wykazał podejrzanego. Równie dobrze może to być ten gniot przy drzwiach, bo podobno był już wcześniej
@karol99200: 215-240 wskazuje na jakieś malowanko, w którym miejscu to miałeś? CEPiK pokazuje od momentu sprowadzenia i to chyba tylko od 2013 roku jesli auto jest caly czas w polsce
@Qql3l3 na masce w dwóch miejscach było 215 i 218 a w dwóch miejscach już po 185, dach 185-205, 240 było na progu przy tylnej oponie.
CEPIK pokazuje tylko dane polskie właśnie i trochę się martwię o tę przygodę we Francji, ale ogólnie wydaje się w porządku, koleś też niczego nie ukrywał i cena też ładna jest ze względu na tego gniota i ryski. Jakbym pojechał oglądać to bym sprawdził czy nie
@karol99200: Dla mnie na 100% majstrowane przy przebiegu. 1. Zachodni Diesel(tam się dieslami robi przebiegi) 2. Sprowadzony w latach gdzie jeszcze majstrowali przy przebiegach 3. Auto prawdopodobnie poflotowe. Tam przeważnie francuzów używają do floty
Zamierzam kupić Peugeota 308 2011 polift 1,6 ehdi 112KM z 121 tys. przebiegu, ale nie znam się za bardzo na tym wszystkim więc moglibyście ocenić czy warto i czy coś wygląda na podejrzane?
• Zrobiony rozrząd przy 99 tys km (faktura)
• Zrobione tarcze klocki tył przód(faktura)
• Zrobione uszczelniacze pod wtryskami 3 punktowe (oring gumowy, miedziany + plastikowy ustalacz) w ASO
• Zrobiony czujnik w łożysku z tyłu
• „Spód jak nówka”. Tylnia belka ma lekki nalot miejscowy rdzy.
• Lakier posiada „parkingówki”. Wgniecenie przy prawych tylnych drzwiach. Obtarcie na zderzaku z przodu. Kilka rysek przy tylnych kołach
• Sprowadzony z Francji
• Jeden kluczyk.
• Opony zimowe BFGoodrisch 16 z 2018/19 roku, drugi sezon
• Sprawdzony miernikiem lakieru: zazwyczaj od 130 do 185. Raz pojawiło się 215 i 240.
• Olej wymieniony przy 117 tys km
W 2018 roku pierwszy właściciel w Polsce z przebiegiem 96 tys. km, drugi i aktualny właściciel kupił w sierpniu 2020. Sprzedaje podobno ze względu na mały rozmiar samochodu i bagażnika.
Cena 16000 zł
Więcej zdjęć w komentarzu
@karol99200: musisz poczytać o tym silniku, bo 99 tys przebiegu i uszczelniacze były wymienione? No chyba, że to ta francuska jakość ( ͡° ͜ʖ ͡°) jestem antyfanem diesli, stąd moja złośliwość
@karol99200: dziękuje dobranoc
CEPIK pokazuje tylko dane polskie właśnie i trochę się martwię o tę przygodę we Francji, ale ogólnie wydaje się w porządku, koleś też niczego nie ukrywał i cena też ładna jest ze względu na tego gniota i ryski.
Jakbym pojechał oglądać to bym sprawdził czy nie
1. Zachodni Diesel(tam się dieslami robi przebiegi)
2. Sprowadzony w latach gdzie jeszcze majstrowali przy przebiegach
3. Auto prawdopodobnie poflotowe. Tam przeważnie francuzów używają do floty