Wpis z mikrobloga

@stachuprzytelefonie: nie rozumiem pytania, generalnie model animowany czy nie to nic się kompletnie nie zmienia, topologia musi być po prostu dobra - miejsca które mają się zginać muszą mieć loopy prostopadłe do jointów(moją topologią raczej się nie sugeruj bo skopana całkowicie poza kilkoma miejscami)
@MshL: Nie jestem specem od anatomii, ale piersi to on ma zdecydowanie zbyt rozciągnięte w dół. Wiem, że to stylizowana postać, ale akurat to wygląda bardzo nienaturalnie. No i żebra sięgają mu do bioder.
Scattering dałeś na całą skórę równomierny, lepiej by to wyszło, gdyby w większości był czarny, a jedynie w okolicy uszu, nosa, powiek i ewentualnie dłoni lekko prześwitywał.
Czarny scattering, czyli jego brak. Więc zarówno maska jak i kolor, bo jeśli później na sketchfabie kolor scatteringu zostanie przemnożony przez 0 to wyjdzie czarny. Przez to, że obecnie jest zbyt mocny, postać wygląda trochę jak zrobiona z wosku.
Co do żeber to może trochę przesadziłem, to są mięśnie, a zmyliły mnie te ukośne kreski odchodzące od mięśni brzucha (których w sumie nie powinno być). Ale ta linia, którą zaznaczyłeś definiuje koniec
Czarny scattering, czyli jego brak. Więc zarówno maska jak i kolor, bo jeśli później na sketchfabie kolor scatteringu zostanie przemnożony przez 0 to wyjdzie czarny. Przez to, że obecnie jest zbyt mocny, postać wygląda trochę jak zrobiona z wosku.

Co do żeber to może trochę przesadziłem, to są mięśnie, a zmyliły mnie te ukośne kreski odchodzące od mięśni brzucha (których w sumie nie powinno być). Ale ta linia, którą zaznaczyłeś definiuje koniec