Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
W tym kraju każdy patrzy jak cię tylko oszukać.
Powiem wam na moim przykładzie. Jestem uczciwym człowiekiem. Pracuję oraz studiuję, zawsze byłem uczciwy wobec osób wynajmujących mi mieszkanie, nigdy w życiu nie zalegałem z czynszem, przelew był zawsze na czas. Nawet jak chciałem sobie przybić na ścianie kalendarz to dzwoniłem do właściciela czy mogę to zrobić.
12 miesięcy przemieszkałem na jednej z Warszawskich dzielnic. Wynajmowałem pokój za 1100 zł. To był pierwszy rok studiów szukałem czegoś na szybko i pewnie mógłbym znaleźć coś taniej, ale rodzice powiedzieli, że będą mnie trochę wspierać i dorzucali mi do tej kwoty od siebie 400 zł. Zatrudniłem się na 3/4 etatu i godziłem studia z pracą.
Po 12 miesiącach znalazłem inny pokój, tańszy, dużo bliżej uczelni. Stwierdziłem, że nie chce robić nikomu problemów z rozwiązywaniem umowy więc 2 miesiące przed końcem oznajmiłem, że nie będę przedłużał umowy. Pan który wynajmował mi mieszkanie z miłego i kulturalnego człowieka zrobił się chamski i gburowaty. Nie odpisywał na smsy i nie odbierał telefonu. Teraz uwaga. Umowa się kończy, umówiliśmy się więc na przekazanie kluczy i oddanie kaucji. I co? Zaczął wymyślać jakieś niestworzone usterki, porysowana lodówka, uszkodzone gniazdko czy brudna ściana. Oczywiście wszystko było fikcją i z mojej kaucji która wyniosła 1000zł odzyskałem... 50zł. Prośby poszły na marne, gość miał mnie totalnie w dupie.