Wpis z mikrobloga

Ej, weźcie podrzućcie jakiś pomysł ( @Man_of_Gx patrzę w Twoim kierunku ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) - mój gsf400 ma spadek mocy miedzy 4 a 6k obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy, trochę tak jakby jeden cylinder przestawał palić/dostawał za mało paliwa w tym właśnie zakresie. Na zimnym objawy są bardziej widoczne, ale na ciepłym nie ustępują - ssanie również nic nie zmienia.

Obroty powyżej 6k - pełna moc. Na wolnych również pracuje ideolo. Kiedy da się tak do 1/2 otwarcia przepustnicy też jest ok. Który układ w gaźniku odpowiada za tę kombinację obroty/przepustnica? Czy po prostu wwalić gaźniki do ultradźwięków i złożyć to jeszcze raz?

#motocykle
  • 15
@aarahon: @Cypselus: @conejo89: Synchro zrobione i jest perfect, przepustnice chodzą wszystkie cztery jednakowo i generalnie wszystko poza tym zakresem 4-6k i przepustnicą na fulla też jest perfect. Meh, trzeba będzie to rozkręcić raz jeszcze chyba.

@Man_of_Gx: a który układ odpowiada za tę kombinacje, jeszcze wolne obroty czy już iglica+główna dysza?
@knoor: Masz za ubogo na dole więc przy szybkim otwarciu powietrze idzie ale paliwo chwilę później, stąd dziura.
To jest już poza zasięgiem dyszy wolnych obrotów więc trzeba kręcić składem, ku bogatości. a potem znowu synchro i sprawdzać świece czy dopala na dole, ale bez zajrzenia do grata to ogólnie wszystko to takie internetowe pitolenie.

Przy dużym otwarciu #!$%@? przez dolot jak w kieleckiem więc to nie jest żaden wyznacznik.

Rozłożenie
@Man_of_Gx: Heh, rozkręciłem, zacząłem oglądać centrymetr po centymetrze i znalazłem:
- pęknięcie na tych gumowych zatyczkach co się do nich wakumetry podłącza,
- ukruszony kawałek metalu tam, gdzie membrana wchodzi
- jedna śruba od regulacji wydaje się bardzie wyrobiona od pozostałych
- jakieś randomowe oringi znalazłem i nie wiem skąd się wzięły ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teraz to wszystko ponaprawiam, złoże i pewnie będzie dalej tak, jak
@Man_of_Gx: Infografika nic by chyba nie dała, ale już analogowy restart pt "Rozłóż i złóż gaźnik" owszem, pomógł. I teraz tak naprawdę nie wiem, co ostatecznie zaważyło:

- poprawienie poziomu paliwa w komorach pływakowych?
- a może dokładne osadzenie pływaków i ich oringów w korpusie gaźnika (jak zdejmowałem obudowę, to jeden pływak był dość luźno)
- a może wymiana śrubek od mieszanki na mniej wyrobione, bo dwie z tych starych już