•  

Szukam zegarka EDC do 4k
    Nadgarstek: ob: 16,5mm (koperta max 42mm)
    Dress Code: Casual, Casual Business, Business Formal
    Dekiel przezroczysty, Mechanizm: mechaniczny- manualny/automatyczny
    Skórzany Pasek, Pochodzenie: Szwajcaria (najlepiej), Japonia i Niemce w ostateczności.
    Bardzo spodobały mi się zegarki z tarczą dwutonową (kolorystycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) Jak przykłady 1,2 picrel (raczej w taką stylistykę chciałbym celować).
    Niestety pierwszy egzemplarz jest diverem i tak średnio pasują one do dresscode, natomiast hamilton na którego się napaliłem nie ma przezroczystego dekla (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Jeżeli macie jakiekolwiek inne ciekawe propozycje, piszcie śmiało!
    Zapraszam do dyskusji.

TL;DR dla ciekawskich:

pokaż spoiler Początkowo założyłem temat na forum miłośników zegarków z racji, że jestem nowy w temacie. W swoich dotychczasowych poszukiwaniach sugerowałem się głównie piramidą prestiżu Jana Adamskiego XD Nie wiem czy z tymi wymaganiami można wspominać o inwestycji ( ͡€ ͜ʖ ͡€) Dosyć szybko zostałem sprowadzony na ziemię(✌ ゚ ∀ ゚)☞

#zegarki #zegarek #stepujacyzegarek

•  

@Zaq112311: ten diver się sprawdzi do casual, a nawet niektórych stylówek business casual. Nie jest tak "napakowany" jak większość diverów, spokojnie można nosić.

•  

@edantes: niestety nie nurkuję, ta dodatkowa tarcza i koronka raczej są zbędne w moim przypadku. Ponadto znacząco przekracza mój zakładany budżet. Ciekawe czy coś w podobnej stylistyce znajdę.
      Początkowo też zakładałem OH/Skeleton, ale dosyć szybko zrezygnowałem z pomysłu, choć ORIENT RE-AV0002S00B oraz Glycine Combat Classic Open Heart są całkiem ładne, ale tylko dlatego, że jestem fanem wszystkiego co mechaniczne, to takie uspokajające ( ͡° ͜ʖ ͡°).

•  

@Zaq112311: A Atlantic 53754.41.93RB?

•