Wpis z mikrobloga

Hej, rozglądam się za #rower

Mój ostatni rower (jeszcze komunijny) padł prawie 10 lat temu i od tej pory nie miałem styczności z tym tematem, wiec jestem turbo laikiem. W związku z tym skupiłem się na razie na przeglądaniu rowerów w sklepach sportowych, gdzie miałbym okazję przejechać się różnymi modelami, w różnych rozmiarach.

Przez ostatnie kilka dni zacząłem czytać o rowerach w ogóle, ich rodzajach itp.
Planuję rekreacyjną jazdę po małym mieście (Mazowsze, wiec teren nie jest jakoś szalenie górzysty) z różowym (czyli tempo serio rekreacyjne) i okolicznych wioskach oraz dojazdy do sklepu itd. Z tego co czytałem to rower trekkingowy wpisuje się do takich zastosowań. Na razie mam już dwa typy.

https://www.go-sport.pl/rower-trekkingowy-kross-trans-20-m-c25694240299

https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-500/_/R-p-300777

Proszę oceńcie, czy mają sens, który jest lepszy, czy w podobnej cenie znajdę coś lepszego? Nie czuję się na tyle obeznany w temacie, żeby próbować kupić używkę. No i nowy byłby na gwarancji.

#btwin #riverside jest tańszy, ale po dokupieniu stopki, błotników, bagażnika i nie wiem czego mu jeszcze brakuje trochę dogania ceną #kross . Mimo wszystko na chwilę obecną kross bardziej wpadł mi w oko.

Mam 183 cm wzrostu, ważę prawie 100 kg i celuję z kasą w około 1500 zł. Czytałem już, że poniżej XXXX zł to wyroby roweropodobne, ale zwyczajnie nie mam warunków, żeby wydać więcej kasy na rower. Zwłaszcza na, w zasadzie pierwszy "dorosły" xD rower.
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@niexus:
Z tych dwóch, to Kross. Ma bagażnik, pełne oświetlenie (choć nie jest zbyt mocne), stopkę (choć ten drugi też ją ma), dzwonek.