Wpis z mikrobloga

No i planuje używać autka kilka ładnych la


@stanley88: nie rozumiem problemu?

Wydaje mi się, że trochę niższe koszty manuala nadal.


@stanley88: to dlaczego kupujesz nowy samochód? Ja zmieniam pojazd gdy oczekuje większej wygody (pomijam tutaj sens wyboru Mazdy czy Seata w zakresie wygody podróżowania) ale jednak człowiek chce czegoś więcej. Jedyne wyższe koszty automatu to wymiana oleju w skrzyni. Spalanie w przypadku nowych samochodów nie powinno być wyższe. Czasami
@ksiak: Kurde, chciałbym od razu Ci napisać, że chce manuala i tyle. Ale zawsze staram się postawić z drugiej strony i chwile zastanowić się nad zdaniem drugiej strony. Mieszkam we Wrocławiu na stałe ale nie jędze po centrum. Ot do Lidla i za miasto. Nie wiem, dla mnie ten manual jakoś nie powoduje dyskomfortu. A jedyne czego nie znoszę w automatach to to uczucie ślizgania się sprzęgła. Że auto niby jedzie
Mieszkam we Wrocławiu na stałe ale nie jędze po centrum. Ot do Lidla i za miasto. Nie wiem, dla mnie ten manual jakoś nie powoduje dyskomfortu.


@stanley88: dokładnie tak jak napisałeś, nie jeździsz po mieście i pewnie tempomatu dużo nie używałeś.
Automat + tempomat a tutaj pewnie jeszcze aktywny i bajka jazda. Ustawisz prędkość, ustawiasz odległość i suniesz, górki nie mają znaczenia samo sobie biegi redukuje.

A jedyne czego nie znoszę
@ksiak: Z rodzajami automatów to wiem, że są różne. Może taki z łopatkami na kierownicy jak DSG w Leonie to jeszcze jeszcze. Długości tras tez nie robię wiec tempomat sporadycznie ale użyje. W Mazdzie nawet w manualu masz aktywny tempomat i system zapobiegający staczaniu z górki przy ruszaniu. Argument niższej ceny nadal do mnie przemawia. Niestety nie należę do klasy średniej i trochę mnie nie stać na auto w topowej wersji
@stanley88: W przypadku mazdy nie, w przypadku Seata - to zależy. Jak kilka lat i duży przebieg to w mazdzie tylko olej w skrzyni aut. W manualu pewnie oba maja dwumase. Dsg - zależy jaka wersja, ale przy większym przebiegu tez serwis, na pewno droższy niż w automacie mazdy. Ja bym brał 3 z automatem
@stanley88: W tej klasie wszyscy oszczędzają na tworzywach z tylu, królem jest toyota - chr czy corolla to taki pazdzierz i plastik ze szok. Jeździłem cx30 i z tylu jest lepiej niż Ok. 3 nie powinna odstawać
Może taki z łopatkami na kierownicy jak DSG w Leonie to jeszcze jeszcze.


@stanley88: patrz tylko by to nie był CVT, DSG czy hydro nowego typu jest ok. Hydro powinno być trwalsze o ile tylko będziesz olej zmieniał tak jak trzeba.

W Mazdzie nawet w manualu masz aktywny tempomat


@stanley88: tempomat w manualu jest nic nie wart, cały czas rozpina gdy np musisz bieg zredukować. W automacie tego nie masz.
Lubie wyprzedzać i jadąc do rodziców na wieś mam kilka górek do pokonania


@stanley88: kurcze to ja bym się nawet nie zastanawiał nad manualem, tutaj tempomat + automat swoje zrobi, przy wyprzedzaniu gaz w podłogę i skrzynia swoje robi.

w nowych skodach tempomat się nie rozpina po zmianie biegu, prawdopodobnie w seacie również


@Lethal_Jelly: trochę to niebezpieczne, musi chyba kontrolować przełożenie. Co się stanie jak masz ustawioną prędkość 70km/h jedziesz