Wpis z mikrobloga

#wolt jak dla mnie jesteście mistrzami świata XD Zamówiłem wczoraj jedzenie z dostawą na dzisiaj z restauracji oddalonej ~1km ode mnie, pieszo jakieś 10 - 15 minut, prosta droga, zachęcony przez kody od #kodyodlubiekiedy. Dzisiaj zamówienie odrzucone. Napisałem więc do supportu.

02:26 PM | sasik520 sasik520: Ona (restauracja) znajduje się rzut beretem, 10 min pieszo

02:26 PM | sasik520 sasik520: wczoraj wieczorem dało się zamówić z dostawą (zamówienie z wyprzedzeniem)

02:26 PM | sasik520 sasik520: dziś wyświetla się "Adres znajduje się poza obszarem dostaw"

02:26 PM | sasik520 sasik520: kto jest odpowiedzialny za ten absurd, wolt czy restauracja?

02:33 PM | Maciej from Wolt: W chwili obecnej mamy sporo zamówień, a mniejszą ilość kurierów, przez co musieliśmy trochę przyciąć miasto Przez jakiś czas będzie można składać zamówienia tylko z najbliższych miejsc. Bardzo przepraszamy za niedogodności

02:34 PM | sasik520 sasik520: Pan sobie zdaje sprawę, że rozmawiamy o dystansie 1km i to na trasie w linii prostej?

02:35 PM | sasik520 sasik520: [Image]

02:36 PM | Maciej from Wolt: Tak dystans został skrócony do 500m, dlatego Pana adres nie jest w zasięgu kurierów

02:36 PM | sasik520 sasik520: XD

02:37 PM | Maciej from Wolt: Miłego dnia!


Dowóz max 500m. Próbowałem rozmawiać poważnie, ale jak to zobaczyłem, to "XD" to jedyne, co przyszło mi do głowy...

#jedzenie71 #pysznepl
  • 25
Wolt ledwo dycha to co się dziwisz

Ostatnio kurierzy uber eatsa sie buntowali, więc UE zmienil aplikacje tak ze domyslnie duzy przycisk prosi o przydzielenie 15% napiwku dla kuriera, i musisz pod spodem kliknac "nie chce dawac napiwku" by to zamknąć...

Prawie jak w stanach, płacimy za mało ale klienci dopłacą oj dopłacą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przestałem już w zeszłe wakacje zamawiać przez aplikację.
A to półtorej godziny czekania na jedzenie z 500m dalej (knajpa przez tel mówi że tylko 15 min czekania). A to zimne dojedzie, bo kurier z pyszne dostał 3 zamówienia z 3 knajp na 3 adresy do plecaka i moje było ostatnie. A to się Ukrainiec wypieprzy w kałuży i nie zgłosi do dyspozytora, więc żarcie przychodzi rozwalone. Na 5 zamówień 2-3 razy coś
@sasik520: Najczęściej zamawiałem zawsze przez Wolta, bo nigdy nie miałem problemów z dostawą. Na uberze mi się zdarzały anulacje zamówień, pyszne jeździ jak chce, glovo myli zamówienia, a Głodny.pl ma tragiczną aplikację.
Jak Wolt padnie, to już nic pewnego mi nie zostanie.

Z drugiej strony robię też co mogę, żeby zamawiać bez aplikacji.
@sasik520: Szkoda, ze nie skorzystałeś, ze wszystkich aplikacji z dostawcami jedzenia to Wolt chyba ma najlepszy support, ale wczorajsza promocja była tak dobra (podobna była chyba rok temu) ze trochę mnie nie dziwi ze nie wyrabiają z ilością kurierów, jednak powinni to załatwić w lepszy sposób
@LubieKiedy: przesadzają z promkami, a nie mają przygotowanej wystarczająco dużej bazy kurierów, po drugie zła pogoda zawsze ogranicza pulę dostępnych rozwozicieli - zwłaszcza tych rowerowych

1 niezadowolony klient zrobi więcej "reklamy" niż 10 zadowolonych - chyba w wolcie o tym zapominają
@ajuto00: a mi to wygląda na zaplanowaną akcję. Robią niby mega promocję, żeby było o nich głośno, a potem wprowadzają takie ograniczenia, żeby ostatecznie prawie nikt nie skorzystał. Mniej dociekliwi ludzie wyleją hejt na restaurację, że odwołała zamówienie (bo tak to jest prezentowane na ich stronie), a wolt będzie ten dobry, co rozdaje promocje.
@sasik520: uważasz, że celowo psują sobie renomę i obniżają sobie zyski, zabierając przy tym czas swoim konsultantom? Przecież to nie trzyma się kupy.

Jest dokładnie tak, że w godzinach szczytu brakuje kurierów do rozwożenia, zwłaszcza wtedy, gdy zła pogoda. Dzisiaj co jakiś czas pada deszcz we Wro i jest chłodny wiatr. Za dużo tych promek dali i teraz jest kłopot.