Wpis z mikrobloga

@czuczupikczu: Jeżeli bym robił 20k zamówień dziennie i miał zautomatyzowane wystawianie dokumentów sprzedaży to nie byłbym w stanie legalnie spełnić Twojej prośby tak żeby nie poświęcić na to więcej czasu niż to warte, trzeba by robić zwrot. A jeżeli bym nie miał takiego ruchu i jeszcze nie zdążył wystawć faktury to pewnie podmieniłbym dane do faktury przed jej wystawieniem bo czemu nie.
My Ci nie powiemy jak wygląda sytuacja o sprzedawcy,
@Arytmetyk: chcesz mi powiedziec, ze zwrot jest mniej czasochlonny jak wklepanie przez konsultanta danych do FV? ;) pytalem o to, bo mam wrazenie, ze gdzies to bylo prawnie uregulowane, ze do chyba 2 dni od zakupu mam prawo poprosic od FV, ale nie apmietam dokladnie. Dzwonie wlasnie po sklepach, ale juz widze, ze da sie to zrobic tylko kwestia podejscia danego sklepu.
chcesz mi powiedziec, ze zwrot jest mniej czasochlonny jak wklepanie przez konsultanta danych do FV


@czuczupikczu: Tak, bo to wszystko ogarniają automaty, a Twój specjalny case musiałby ogarniać człowiek a to jak wiadomo największy koszt.

mam wrazenie, ze gdzies to bylo prawnie uregulowane

No i jest, jeśli sklep zdążył już wystawić paragon / fakturę bez NIPu to nie możesz już nic zrobić. W sklepie stacjonarnym jak nie podasz NIPu przy kasie