Wpis z mikrobloga

Gdyby kogoś kiedyś podkusiło załatwianie czegokolwiek w #mbank - nie polecam. Od dwóch miesięcy nie mogę dodzwonić się do swojego opiekuna, a dzisiaj już dwie godziny spędziłem na próbie połączenia z dwoma oddziałami obsługującymi #kredythipoteczny w Warszawie (Królewska i Rondo ONZ). Łącznie 8 telefonów na które dzwoniłem po kolei w kółko. Nikt nie odbiera.
Złożyłem dwie reklamacje na infolinii, pierwsza nie trafiła do systemu (co okazało się przy składaniu drugiej), w drugiej juz poprosiłem o numer reklamacji i tym razem dostałem powiadomienie o złożeniu jej.

Ogólnie sprawa błaha, bo chodzi o umówienie się na wizytę w celu oględzin nieruchomości po wykończeniu, ale jak widać - nie da się na infolinii, na infolinii nie można z nikim innym porozmawiać, nikt mnie nie umówi, niech pan próbuje dalej dodzwonić się do oddziału. #!$%@?, że od dwóch godzin nikt tam nie odbiera. Nic nie możemy zrobić, może pan spróbować pojechać i to załatwić osobiście. A, jest pan chory? No cóż, to niech pan próbuje dzwonić dalej. xD

***** @ZespolmBanku
  • 7
@marahin: przykro nam, że napotkałeś na utrudnienia. Placówki nie pełnią stałych dyżurów telefonicznych jak mLinią, stąd brak kontaktu. Osobiste udanie się do placówki rozwiązałoby problem. Zaczekaj cierpliwie na rozwiązanie reklamacji, odpowiedź udzielimy Ci najszybciej jak to możliwe.
Osobiste udanie się do placówki rozwiązałoby problem.


@ZespolmBanku: buhehehhehehehehhe #!$%@? w korkach przez pół miasta, żeby porozmawiać. Ze strony:"mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online."