Wpis z mikrobloga

Zamówienie na stronie adidas.pl na 1431 zł, oczywiście wejście ze strony cashgoback, do tego wtyczka do przeglądarki. Cashback nie zaliczony... złożona reklamacja... odrzucona. Wysłane wszystkie screeny, potwierdzenia. Kontakt przez czat nie odpowiada. Co jest grane?

#cashgoback
  • 19
Tydzień temu jakoś poszedł na zwroty@cashgoback.pl, wczoraj jeszcze raz i na kontakt@cashgoback.pl, póki co bez odpowiedzi. Wydaję mi się, że specjalnie czekacie aż minie 2 tyg, żeby nie można było reklamować.
@djsun: Jak już piszesz negatywne opinie o nas to proszę sprawdź najpierw czy to napewno nasza wina ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sprawdziłem Twoje konto. Złożyłeś 1 reklamację na Allegro. Została ona odrzucona bo nie podałeś numeru zamówienia (pisząc "w allegro brak numeru zamówienia")
Jak wejdziesz na swoje konto w zakładkę "Zgłoś niezarejestrowany zakup" to znajdziesz tam listę reklamacji. Tam właśnie widnieje Twoja reklamacja ze statusem "Odrzucona"
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Gdzie w allegro jest nr zamówienia?? Jest nr aukcji . To nie AliExpress że nadawany jest indywidualny numer
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cashgoback_pl: maila z allegro szły do kosza, teraz będę wiedział że na potrzeby cashgoback tego nie robić bo wasz automat przy dużych zakupach nie działa (o czym piszę nie tylko ja). Oprócz maila gdzie jeszcze?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cashgoback_pl: myślę że większość rozumie co mam na myśli przez automat, jeżeli serwis oferujący cashback nie to chyba słabo ... Niestety co potwierdzaja inne osoby przy dużych zakupach u was nie działa i wymagacie żeby manualnie dokonywać reklamacji którą odrzucacie.