Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ale jestem zdolowany. Mam 32 lata i zarabiam 16k brutto UOP. Nie jestem programista. Moja partnerka zarabia srednio 5-5,5k miesiecznie netto. Mam auto kupione z salonu, ktore obecnie ma 4 lata i kawalerke 35m w dobrej lokalizacji w jednej z polskich wiekszych aglomeracji - wartosc obecnie z 200k (co jest generalnie bez znaczenia). Oszczednosci razem mamy 300k + 100k ktore mozemy pozyskac od rodzicow na mieszkanie.

Niestety przez swoje zle decyzje mam ochote juz zapukac do bram sw. Piotra. W 2018 roku mieszkanie w scislym centrum mojego rodzinnego miasta: 7k brutto - ponad 60m vis a vis mojego rodzinnego mieszkania, za 450k PLN!! Nie kupilem, bo sie balem - nie wiedzialem co bedzie w przyszlosci.

Obecnie jestem na skraju zalamania z powodow: inflacyjnych, braku mozliwosci b2b, plus nie stac mnie na mieszkanie. Z 7k za metr, zrobilo sie ponad 10k i to w dalszych lokalizacjach. Nie wiem co ze soba zrobic, jedyne co moge, to postarac sie zmienic prace na lepiej platna na umowe b2b. Jest dramat, w nocy nie spie, chce mi sie plakac, rozpamietuje te ceny sprzed 3 lat. Nawet w zeszlym roku, w inwestycji sledzonej mieszkania byly po 9k, a obecnie sa po 11k .. A jak czytam tutaj, jak ludzie pokazuja wplywy po 20-30k miesiecznie, rozbijaja sie nowymi autkami, ktore zmieniaja jak rekawiczki, to nie chce mi sie dalej ciagnac tego wszystkiego. Czuje bohaterem historii tragicznej, osoby z gory skazanej na porazke. Urodzony bezpotrzebnie.

#nieruchomosci #nowylad #inflacja #pracbaza #przegryw

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60f4346b072fc8000a3ae672
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 20
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0