Wpis z mikrobloga

@jmuhha: Ogólnie Fiat kończy się na segmencie C i Fiacie Tipo. Nie mają zbytnio nic do zaoferowania bo ich stosunek/jakość/możliwości jest bardzo słaby. Dodatkowo nie wiem jak teraz ale zabezpieczenie antykorozyjne było tragicznie w porównaniu z idealnym zabezpieczeniem w Renault (nie licząc pierwszych wersji Laguny, Megane itp).

Jeżeli chodzi natomiast o zawieszenie to Renault nadal występuje w motorsporcie i mają doświadczenie. Nadal możesz sobie kupić u nich modele GT Line i
tu mi nie chodzi o sportowe wersje tylko o komfort jazdy


@jmuhha: to się musisz przejechać jednym i drugim. Według mnie Renault stoi trochę wyżej niż Fiat. Jednak jeżeli bym brał pod uwagę komfort to bym szedł raczej w Citroena.
to przez sentyment czy pracownicy? Czy może pracownicy przez sentyment?


@loginprzykladowy: Jedno i drugie, w sieci znalazłem, że Fiat dla grup zawodowych oferuje nawet ponad 10% zniżki.
Niby dla niektórych znalazłem nawet 18% wyciągnęli. Dla pracowników nie wiem ile jest ale pamiętam dawno temu, że ludziom się to opłacało bardzo. Jak teraz?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ksiak:
Informacje z instytutu danych z dvpy? Jakoś tak się złożyło, że z Fiatami nigdy nie miałem problemów a w dwóch renówkach już dwa razy paliła mi się wiązka przy kierownicy i chyba tylko natychmiastowe wyjęcie kluczyka ratowało je przed pełnoprawnym pożarem.
Informacje z instytutu danych z dvpy?


@Endrius: ale które informacje? Że Renault należy do tych producentów które od co najmniej 20 lat najlepiej zabezpieczają antykorozyjnie swoje samochody stosując pełny ocynk?

w dwóch renówkach już dwa razy paliła mi się wiązka przy kierownicy i


@Endrius: kojarzę te problemy to było chyba w LII przed liftem i podobnych rocznikowo, nie ma to jednak w ogóle związku z korozją blacharki której mój komentarz