Wpis z mikrobloga

Wspaniały przykład profesjonalizmu w branży :
pewien włoski producent poszukiwał 5 firanek 13,6 ftl na trasie IT-PL - trasa 1300km
Stawka była dobra, zabrałem 3 ładunki a pozostałe 2 wpadły w sidła polskich spedycji.
Z ładunkiem było tylko jedno ale - załadunek tylko w środę fix, a rozładunek dopiero w Poniedziałek, bo firma w PL ma przerwę wakacyjną do Poniedziałku.
Mi to pasowało, uwzględnione było to w stawce.

Jedna ze spedycji znana z namiętnego kopiowania Timo -> Trans sprzedała te ładunki, z jednym małym niedopowiedzeniem, otóż nie wspomniała że rozładunek może być tylko w Poniedziałek. Przytuliła ładną marżę, a przewoźników wsadziła na minę.

A skąd to wiem?
Moi kierowcy od razu wiedzieli że rozładunek jest dopiero w Poniedziałek, ale na załadunku spotkali jeszcze 2 innych kierowców którzy jadą to w Piątek rozładować xD

#bekaztransa #spedycja
  • 11
@xspeditor: przecież to norma, kiedyś złapałem ładunek do Lisnera w Poznaniu, załadunek w DE w pon, rozładunek wg papierów w środę, p0lka pracująca w niemieckiej spedycji, która dała mi ten ładunek wpisała w zleceniu rozładunek wtorek/środa.
Kto do Lisnera jeździ ten wie, że tam na wjazd wydają bilet z dokładną datą i godziną wjazdu, do tego bardzo sztywno trzymają się awizacji, kierowca we wtorek podjechał, oczywiście nie rozladowali go, wszystko zostało
@xspeditor: Ale w przypadku takiej sprawy firma musi przedłożyć w sądzie zlecenie pierwotne

Gdyby to było takie proste to nagminnie poniedziałkowe importy byłyby wystawiane na piątek z tekstem '24 h postoju wolne od opłat, nie może Pan anulować zlecenia '
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dizzydom: spokojnie, właśnie tak są wystawiane bo przewoźnik dowiaduje się o tym dopiero jak zajedzie na rozladunek. A art 15 konwencji cmr dla 90% przewoźników to jest czarna magia