Wpis z mikrobloga

@Gaku745: oj misiu masz problem, ja algorytmy pracy elektrowni opracowywałem co więcej jestem inżynierem z specjalnością w silnikach elektrycznych:
1. Sprawdź sobie ślad węglowy produkcji baterii. Wymagają ono paru fajnych kopalin, część w niestabilnych rejony dostępna.
2. Recykling baterii leży i nie zanosi się na zmianę
3. #!$%@? o elektrowniach amatorów. Pierdu "zmienić". Tak gadają typy o których nie mają pojęcia. Raporty ONZ wskazują że promowane przez UE OZE nie uratuje
@Gaku745: tak tak, ty sobie zdajesz że mówimy na poziomie europejskim? Niemieccy zieloni którzy mają coraz większy wpływ na politykę niemiec i UE. Co więcej niemcy blokują atom na poziomie UE z powodów ekonomicznych(tzn. chcą być hegemonem) i ideologi(zieloni). Podobnie wielu innych polityków w UE. I dlatego nie ma dofinansowania z UE na budowę atomu bo lobby oze jest silniejsze. A że to antyklimatyczne? who cares?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Girl_Debord: Balcerowicz przynajmniej zdaje sobie sprawę, że ślepe podążanie w kierunku odnawialnych źródeł energii wpędzi, szczególnie te biedniejsze kraju UE w biedę. Ciekawe, czy jak prąd i samochody podrożeją kilkukrotnie, to nadal będziecie tacy pro ekologiczni.
Ciekawe, czy jak prąd i samochody podrożeją kilkukrotnie, to nadal będziecie tacy pro ekologiczni.


@renkaboga: nie mądre o tym wspominać. Oni nie rozumieją że pogłębią tylko rozwarstwienie między bogatymi a biednymi. Oni nie rozumieją technologii ponieważ są antynaukowi(jak spora część prawicy szczególnie tej hardkorowej). Jakieś bandanie nie pasuje? nieee żadne review nie ważne jest be. Jak jakieś pasuje? Nie ma review albo je miażdżą. Tylko faszyści twierdzą że nasze badanie jest
@CukrowyWykop: bo tak naprawdę nie chodzi o klimat, tylko o to, żeby się nachapać i przy okazji narobić problemów państwom mniej rozwiniętym takim jak Polska, bo Niemcy sobie jakoś ten burdel z OZE w przyszłości ogarną a my raczej nie bardzo.