Wpis z mikrobloga

@LSkiper: 2.8l to zdecydowanie najlepszy cena/jakość model, do tego bardzo ale to bardzo reliable silnik, nie pali tak oleju jak silniki M54 no i jak chcesz modyfikacje to camshafcik z B30 i odcinka 7200 (te silniki się bezpiecznie do 7600 mogą kręcić gdzie B30 max 6900rpm) i pyk masz łatwo 220 HP.

Daj znać, dzisiaj kupiłem takie jedno i miałem ich z.. 15? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@LSkiper: mam 2.8 i mogę polecić ( ͡° ͜ʖ ͡°) po mieście, żeby się swobodnie odpychać nawet nie trzeba kręcić, jazda do 3k obrotów wystarcza.

Sprawdź sobie wyciszenie w aucie, w mojej dalej nie mogę dojść czemu jest tak wielki szum, głośniki czy wszystkie grają oraz jak grają. zwroc uwage tez na luzy na kierownicy, zebys magla zaraz nie musiał robić 

btw po lifcie te 2.8 zmienili
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Vosemite: wałek ssący z B30 zmieniasz bo jest większy (wydechowy jest ten sam). Najlepiej cała wiązkę, dolot, wtryski i przepływke z B30 przełożyć a z dobrym wydechem to pod 240hp można podejść :)

Ale jak nie to sam wałek powinien koło 220hp i małe strojenie wystarczyć.
Ale jak nie to sam wałek powinien koło 220hp i małe strojenie wystarczyć.


@sorek: robiłeś już coś takiego? dużo jest roboty żeby to wymienić? wgl na aukcjach nie mogę znaleźć tego wałka ssącego od 3.0 ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@sorek: Podobno już kolektor dolotowy z m54b22/b25 daje lepsze osiągi w m52, a to groszowe sprawy. Wiadomo osprzęt z b30 jest "wiekszy", ale ceny też. na kolektorach m50/n52/n54 są ogromne przyrosty, ale stroić trzeba i wyłożyć kilka tys.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Reynald: imo kolektor m54 bo inny nic b30 nie ma sensu, tylko strata czasu i kasy. Później ciężej to dostroić bo nie ma dobrych map VE pod te kolektory.

M50 bym nie zakładał do daily auta. Musi być disa.
@sorek: patrzyłem trochę na forach, to wyglada na to że trzeba rzeźbić. A o co chodzi z tym drukowaniem locków? czuć było te dodatkowe niecałe 30km czy raczej niewarte zachodu?

"aby wsadzic wałek m54b30 trzeba przerobic zamek vanosa(skrócic ten z m54b30 lub przegwintowac i dac z m52b28)"

"Ssący podobno pasuje, ale trzeba albo stoczyć tryb z długości (jest za długi do m52), albo zamienić na ten z m52 - wtedy trzeba
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Vosemite: czuć.

Jeśli mechanik nie ma lockow do ustawienia rozrządu to można je wydrukować.

Nie czytaj tych pierdół bo dotyczą one M52 na pojrdyncym, jak masz 2 vanosy to one podchodzą pług and play.

Żeby nie było wałek B30 w M52 na jednym vanosie też miałem :)
@sorek: Ty go nie bajeruj tuningiem tylko napisz ile to kosztuje najpierw xD @LSkiper: powiem ci że mniej niż 15k nie warto oglądać niczego. Zawieszenie jest drogie jedź na stacje sprawdzić. Obczaj czy elektronika wnętrza działa, szyby/nawiewy/klima. Upierdliwie i kosztowne w naprawie. Sprawdź czy w newralgicznych miejscach nie ma rdzy. Te jednostki były upalane to i warto silnik dobrze obejrzeć.