Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#zalesie #bekazpodludzi #polskiyoutube #tiktok #przemyslenia #logikaniebieskichpaskow
Muszę się wygadać bo mnie coś już wnerwia niesamowicie.
Mam 36 lat, jestem programistą - zarabiam średnio w miesiącu 25 tys PLN, moja żona jest architektem i średnio w miesiącu zarabia 10 tys PLN. Ja i żona wykształceni, wiecznie studia bo trzeba się dokształcać żeby "piąć" się wyżej.
Mamy 9 letnie dziecko. Które powiedziało, że chce być TIKTOKERKĄ - chce być taka jak jakaś JELENIEWSKA.
Więc zrobiłem sobie krótką, przerwę i przeglądnąłem "polski internet"
I ja nie mam żalu do takich ludzi jak np. ekipa, #!$%@?, zdupy czy inne podobne kanały bo oni "ciężko" pracowali na swój sukces.

A tu przeglądam tą jeleniewską, dziewczyna ma 19 lat i kręci filmy na tiktoku. Ja #!$%@? dziewczyna przez 20 sekund robi "śmieszne" miny lub tańczy do piosenki - no mega ambitne. No i 19 latka pewnie zarabia 2 razy tyle w miesiącu co my, za coś "takiego" - "praca" bez żadnego wkładu intelektualnego, doświadczenia itp. Ona w wieku 19 lat przeprowadza się do swojego mieszkania ( ͡° ͜ʖ ͡°). I nie mówię tylko o niej bo trafiłem na wiele takich kwiatków, jakaś fagata, queenoftheblack, nanamichan i wiele innych w płci męskiej. Ale co mnie też #!$%@? że uczestnicy tych wszystkich programów dla debili typu WARSAW SHORE to są totalne patusy, prostytutki itp. No miałem ich za totalne dno intelektualne, a oni teraz są wielkimi celebrytami, pootwierali kawiarnie, siłownie i trzebią grube tysiące.

I totalnie rozumiem jak by moja córka powiedziała, że chce być aktorką, piosenkarką, reporterką ale nie #!$%@? tiktokerką. No nie wiem porównajmy chociaż by dwie branże.
Roksana Węgiel vs Jeleniewska - może trochę zbliżony wiek.