Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Maurelius +53
Gdybyśmy tylko mogli ustalić co jest powodem tak dramatycznego załamania liczby urodzeń w Polsce...
#nieruchomosci #polityka #sejm #demografia
#nieruchomosci #polityka #sejm #demografia
Wymiana matrycy.
Matryca 500zł na allegro.
Kupuję. Musi być na wczoraj.
Na drugi dzień paczka jest w paczkomacie
Wyciągam paczkę- zawał serca nr 1 (pic rel)
Wciskam przycisk na telefonie- mam obiekcję co do przesyłki.
Otwiera się paczkomat żebym włożył z powrotem paczkę.
Klient czeka bo dzisiaj wyjeżdża.
Co robić?
Biorę matrycę na stół i rozpakowuję.
Nie jest pęknięta.
Wymieniam.
Świeci na leżąco, w pionie nie świeci. Zawał serca nr2.
Okazało, że nie docisnąłem do końca ze stresu wtyku.
Działa.
Zakładam ramkę dzwonie do klienta, że gotowe i zdejmuje lekko folię ochronną.
Okazuje, że matryca jest błyszcząca a miała być matowa. Zawał serca nr. 3
Dzwonie do sprzedawcy- nieczynne.
Przyjeżdża klient, tłumacze mu wszystko osrany i spocony.
On na to - Pana a mi to wszystko jedno, aby działał. Podziękował, zapłacił, pojechał.
Dzwonię do sprzedawcy na drugi dzień i mówię o pomyłce, dostaję z tego tytułu 50 zł zwrotu.
Morał:
Mirki, nie stresujcie się za mocno pracą. Czasem nawet mocno gówniana sytuacja okaże się błahostką.
Samych dobrych zakończeń Wam Życzę i dbajcie o zdrowe serce, macie tylko jedno.
#komputery #naprawalaptopow #pracbaza #wlasnafirma #inpost
Jakim cudem to cale dojechalo to ja nie wiem, ale matryca bez sladu
Cuda sie zdarzaja
@kidi1: w pracy z klientem - będziesz miał jeszcze milion sytuacji że ty zrobisz wszystko dobrze, naprawisz zgodnie ze sztuką - a to klient będzie miał pretensje bo coś mu się nie podoba, albo myślał że zrobisz inaczej albo cokolwiek (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■
@Atreyu: Wiem. Miałem robię to od 18 lat.
@kidi1: Tylko co jeśli sprzedawca przyjmie na gwarancję i stwierdzi, że jest to uszkodzenie mechaniczne?
Przecież żaden sprzedawca nie uzna Ci gwarancji jak wyjdzie na to, że ktoś na matrycy stanął lub celowo uszkodził.
A Ty nie zgłosiłeś faktu uszkodzonej paczki więc będziesz wtedy w czarnym tyłku :)
@kidi1: Czyli teraz mówisz, że jeśli się klient odezwie za dwa dni, że matryca przestała działać przez uszkodzenie paczki którego TY nie zgłosiłeś to się na sytuację wypniesz?
Bo albo nie zrozumiałeś co napisałem albo właśnie to tego się przyznałeś :D
1. Odbierasz zniszczoną paczkę
2. Nie zgłaszasz obiekcji przewoźnikowi ani sprzedawcy
3. Sprawdzasz sprzęt - wszystko wydaje się OK
4. Wysyłasz sprzęt klientowi i sprawa zakończona
ALE co jeśli:
5. Za dwa dni klient zgłasza się do Ciebie, że matryca szwankuje
6. Odsyła
7. Ty przesyłasz do sprzedawcy
8. Sprzedawca stwierdza, że jest to uszkodzenie mechaniczne nie podchodzące pod gwarancję.
Uszkodzenie które najprawdopodobniej wynikło w
@kidi1: Mówisz tak bo się udało, a klient był ugodowy
@Wsciekle_piesci_meza: Mówię tak że by Ci się lepiej pracowało.