Wpis z mikrobloga

@play_polska gratuluje dzbana na stolku jakiegos dyrektora sprzedazy. Oferty dla stalych klientow w salonie tak #!$%@?, ze szok i twierdza, ze nie da sie nic zrobic. W momencie przenoszenia do innej sieci juz sie da i dzwonia z cudownymi ofertami. To co, jak klient odchodzi to nagle da sie cos zrobic? Ha tfu

#!$%@? wam w dupe, straciliscie 7 klientow przez takie podejscie i stracicie wiecej bo bede zniechecal kazdego do pracy z takimi chamami i tanimi cwaniaczkami na poziomie handlarza uzywanymi autami.

#play #komorka #telefon
  • 10
@mydlina: mozliwe, ale bylem w 3 (nie sprawdzalewm czy to franczyza czy nie_, w odstepie miesiaca i to samo slyszalem. Jak nie potrafia tego ogarnac, i klient czuje sie robiony ordynarnie w ch*** to ich problem. chociaz bardziej obstawiam jakies dzbana na stolku. Lata robie w korpo i sie naoogladalem takich geniuszy wystarczajaco duzo
@binO: akurat na swojego dostawce neta nie moge narzekac - DATA-COM - goscie zrobili super promke dla nowych klientow i gdy zapytalem czy moglbym rowniez dostac taka oferte pomimo podpisanej umowy, nie robili zadnych problemow. Kontakt z helpdeskiem w razie awarii tez bezproblemowy - maja ludzi a nie roboty/automaty/skrzynki ktorych nikt nie sprawdza. Chyba najlepszy dostawca jakiego mialem i moge polecic z czystym sumieniem
@kmiocinio: a to swoją drogą, tylko #!$%@? tu play, a każdy operator robi to samo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

akurat na swojego dostawce neta nie moge narzekac - DATA-COM


właśnie, porównujesz korporacyjnych gigantów, którzy mają miliony klientów, z lokalnym dostawcą internetu, który zapewne ma maksymalnie kilkadziesiąt tysięcy klientów i każdy klient na tak małym rynku jest na wagę złota. Też miałem przez pewien okres korzystać z takiego
@mydlina: dokladnie tak. #!$%@? play bo z nimi mam aktualnie problem. Jakby dotyczylo to innego operatora to bym tak samo #!$%@?. W sumie to nasza wina, bo pozwalamy na takie debilizmy.
Co do DATA-COMm: jedno im musze przyznac - dobrze przemysleli problem skalowania infrastruktury bo po tej promce mieli sporo nowych klientow i pomimo jedno-dwudniowej czkawki ogarneli wszystko jak nalezy. Kiedys mialem innego dostawce, tez maly i lokalny, wszedl problem ze
@kmiocinio: dwa lata temu zrezygnowałem z ich usług i niczego nie żałuje. I miałem podobna sytuacje. Dzień przed zakończeniem współpracy dostałem telefon i dostałem 2x lepszą ofertę niż to co proponowali. Na szczęście nowy dostawca zaoferował mi to z góry wiec niech się gonią ( ͡° ͜ʖ ͡°)