Wpis z mikrobloga

@DragonXTR: Z ciekawości, jak to jedzie? Obudowa i rama zwykłego auta segmentu C, ośka i te 328 koni, musi być ciekawie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw nieźle wygląda na tych białych kołach (ʘʘ)
@RudaBrona Dziękuję bardzo.

@kobrys13 Nie. Blachy wielkopolskie, ale najczęściej pojawiam się nią we Wrocławiu i w Małopolsce, bo jako daily służy mi inna furka. Kolega w temacie, że już po tablicach kojarzy? ( ͡º ͜ʖ͡º)

@kyloe Seryjnie furka miała 260 KM więc już przez fabrykę została "usportowiona". Przez napęd na przód największa frajda jest przyspieszając na drugim biegu choć i wtedy gubi trakcję. Generalnie autko daje MEGA
@kyloe Seryjnie furka miała 260 KM więc już przez fabrykę została "usportowiona". Przez napęd na przód największa frajda jest przyspieszając na drugim biegu choć i wtedy gubi trakcję.


@DragonXTR: Nie narzekaj, tylko kup opony semislicki o odpowiedniej mieszańce na przód - w 300 konnej primerze różnica jest diametralna, wada to szybsze zużywanie (akurat w premierze czyli aucie bez ESP i tak bez większej różnicy) , słabsza przyczepność na mokrym (z tego
@DragonXTR czy mi się zdaje czy w nich jest fabrycznie ograniczony boost na 1 biegu? Bo jeździłem taką kilka chwil i dopiero na dwójce się wyrywała. Generalnie bardzo sympatyczny pojazd, czasami chciałbym takiego hot hatcha. Niestety za szybko dorosłem i poszedłem w limuzyny :D
@DragonXTR: Graty i zazdro. Sam bujam się czerwoną 3 w tej generacji ale z silnikiem 151KM i z zazdrością patrzę na MPS.

Dokładnie nie musisz mówić ale tak mniej więcej ile kosztowała?
@echelon_ @echelon_ Ja do teraz widząc Lancery Evo, Subarki czy Fordy RS ślinię się jak małe dziecko ()
W okolicach 50k, ale już na start musiałem w niego wrzucić kolejne parę tysi. Pomimo tego uważam, że wart był każdej złotówki xd