Wpis z mikrobloga

nie widzę żadnej różnicy


@zolwixx: różnica polega na tym, że to nie jest walka o święty graal, wymarzony fotel w mocnym zespole na doskonałych warunkach tylko licytacja o miejsce drugiego kierowcy w marnym zespole na kiepskich warunkach. To tak jakbyś mówił, że bijesz się o umowę na czas nieokreślony na wysokim stanowisku w strukturze Amazona a w rzeczywistości Fred proponuje ci umowę na czas określony na magazynie.
@barystoteles: dla mnie dalej to samo. walczą o fotel, a zespół o kasę. troszkę jak przetarg:

- jeśli przegramy przetarg, to będzie #!$%@?.
- a jak wygramy?
- to też będzie #!$%@?, ale będziemy musieli się cieszyć.

¯\_(ツ)_/¯
@zolwixx: różnica polega moim zdaniem na podejściu i propozycji obu obozów. Zhou mimo, że jest spoza F1 (spoza układu #pdk) żąda kontraktu dłuższego niż 1 rok, w praktyce jest pewnie w stanie zaakceptować 1 rok i warunki przedłużenia umowy przewidziane już w pierwszym kontrakcie. Biorąc pod uwagę dotychczasowe ruchy tandemu Kubica-Orlen mam wrażenie, że oni roczny kontrakt wzięliby z pocałowaniem ręki bez upierania się przy opcjach na dalsze lata. Chętnie
@barystoteles: dobrze piszesz, orlen jak i partia ktora nim kieruje nie mysli o tym co bedzie tylko dziala tu i teraz. Szkoda ze nawet z takim Haasem sie nie zwiazali bo moze by jezdzil w taczce ale skoro ma taka wiedze w rozwoju bolidu Robert to pewnie nie byl by w tym miejscu zespol co jest. A tak to placi za rezerwe
@barystoteles: Aaa to tutaj mogę się zgodzić, przynajmniej do drugiej części dot Orlenu. Wątpliwości jedynie budziła by we mnie ugoda Chińczyków na 1 rok. Pierwsze pół roku kierowca uczy się F1 i bolidu. Żeby pokazać potencjał kierowcy, a przy okazji ekspozycja sponsora była użyteczna (cześć Orlen!), to poniżej 2 lat nie opłaca im się wchodzić. 1 rok, to jak oddać 30 mln i nie dostać nic.
Szkoda ze nawet z takim Haasem sie nie zwiazali


@JuzefCynamon: mało tego, w pewnym momencie realną opcją była współpraca z McLarenem. Oczywiście nie jako tytularny, ale dwa lata współpracy z Woking i odpowiednia ekspozycja na kombinezonach mogła szybko zaowocować obrazkami sponsora na podium i w czołówce sportu. Zamiast tego mamy kruchą, mogącą się w każdej chwili zakończyć współpracę z zespołem, który w niedalekiej przyszłości może pójść pod młotek lub zmienić właściciela
@barystoteles: mogli isc do Mclarena choc Robert by nie jezdzil w piątki. Ale ekspozycja marki byla ogromna i kto wie co by z tego sie urodzilo. Kubica to nie wie czego chce, znaczy chce jezdzic w f1 i robi tez inne rzeczy ale gdy jest oferta z f1 chocby najgorsza to tam leci zamiast sie scigac w innych seriach. W dtm tylko rok z ciekawe jak te elms czy dalej bedzie
Zamiast tego mamy kruchą, mogącą się w każdej chwili zakończyć współpracę z zespołem, który w niedalekiej przyszłości może pójść pod młotek lub zmienić właściciela i który trwale zadomowił się na przedostatnim miejscu stawki.

gdzie?


@K_R_S: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@barystoteles
Nie sądzę, żeby Fred mógł wtedy jeszcze forsowac swojego młodzika, skoro Amerykanie wejdą ze swoim kierowca na dłużej

Więc Twoj komentarz co do kierowcy na jeden sezon może być nietrafiony
@K_R_S: personalne plany Michaela to dość złożona sprawa. Na przyszły rok w grę wchodzi tylko 1 miejsce o ile w ogóle będzie ono dostępne. Druga sprawa to zaplecze finansowe zespołu i podejście do europejskich juniorów bo w F2 rośnie kolejna grupka kierowców, która będzie się chciała wbić do F1 i część z nich będzie posiadać wsparcie mogące zadecydować o angażu. Nie wiadomo też jaki w praktyce ma być model prowadzenia zespołu