Wpis z mikrobloga

Pomysł na nowy pancerz tudzież rework zbroi cechu niedźwiedzia w #monsterslayer.

Nowy bonus to +25% zdrowia. Jak myślicie?

  • Op 66.7% (10)
  • Wpasuje się 33.3% (5)
  • Beznadziejny 0% (0)

Oddanych głosów: 15

  • 7
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niemamwiedzy: nawet nie wiem co się dzieje w lolu, ale obstawiam, że albo funduszy im brakuje by robić nie wiadomo co, albo kogoś kto poprowadzi projekt dalej
  • Odpowiedz
@Campell: juz kiedys pisalem ze w pewnym momencie jak robilem reupload to wyswietlio mi sie ze gra byla 8 w kategorii najbardziej dochodowych wiec niepodejrzewam braku funduszy. Coprawdato bylo jakis czas temubale gra jednak zarabiala.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niemamwiedzy: wiesz z grami jest tak, że wpierw musi się zwrócić a dopiero potem zarobić na dalsze życie. Pytanie jak było tutaj. Widać choćby w assetach jak wiele rzeczy zostało wyciągnięte żywcem z w3 co jest jak najbardziej wskazane. Ale ogrom pracy w tworzeniu nowych potworów oraz ich wariantów to już często umyka.
  • Odpowiedz
@Campell: OP. Gracz ma 2400 hp, zero-czaszkowe biją po 480 hp, jedno po 800, dwu i trzy po 1200. Czyli możesz odpowiednio przyjąć po 5, 3 oraz 2 niesparowane strzały. Z pancerzem kota możesz przyjąć o jeden więcej i działa to tylko na niesparowane ciosy. Dodatkowe 25% hp w przypadku zero-czaszkowych sprawiło by że padniesz po 7 ciosie. Ale dodatkowy hp działałby też na wszystkie pozostałe ciosy: sparowane i perfekcyjnie sparowane.
  • Odpowiedz