Wpis z mikrobloga

Mireczki,

pomocy potrzebuję z Programem Ochrony Kupujących #allegro,
kupiłem jako firma laptopa, z opisy nówka, ponad 6k, więc niemało, do odsprzedaży, dla klienta.

Pojechałem z paczką do klienta, otwieramy paczkę ze stretcha - a tam plomby z oryginalnego opakowania laptopa
rozerwane, w środku laptop widać, że był wyjmowany z folii i ponownie zapakowany, ładowarka była rozwijana,
ze statusem: nowy laptop nie ma to nic wspólnego ()

Klient prawnik, nie dam mu laptopa, gdzie była nawet mała opcja, że ktoś przy nim grzebał.

Zapakowałem dokładnie jak przyjechał, odesłałem. Sprzedawca dostał paczkę ale dalej twierdzi, że laptop jest nowy, reklamacje/rękojmie, że niezgodny z umową odrzuca.

Otwieram spór na allegro, ale jedyne co dostaję pomocy od allegro, to jakieś formułki, żeby się sprzedawca określił czy uznaje reklamacje, a sprzedawca oczywiście, że nie uznaje (ustrzelił frajera i co mu zrobisz?)

Co poradzicie? Jak wyciągnąć hajs? Mój prawnik mówi, żeby od razu do sądu gospodarczego, ale chciałbym nie blokować sobie ponad 6k na nie wiadomo ile...

Help bo #oszukujo
  • 8
@UFC_Jest_W_Dupie: mało aktywna to znaczy, że pomoc allegro pisze do sprzedawcy: proszę się ustosunkować albo proszę określić status reklamacji, a nie zabiera strony że np: czy laptop był zapakowany fabrycznie? Nie? Nakazujemy zwrot kasy.