Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ja pier******, jak to jest?

Mam brata, wychowywała nas matka, ojciec pił i po prostu nie było go w domu. Mama pracowała większość życia jako przedszkolanka. Bez przemocy/patologii, ale po prostu taki przeciętny szary dom, gdzie nie było kasy na playstation i inne widzimisie. Było co jeść, było czysto, matka kochająca, ale było bardzo skromnie. 20 lat mieszkaliśmy z bratem w pokoiku 10m2 z łożkiem piętrowym

Ja mam 32 lata, on 29. Ja mam 190 cm, on 178.
Ja wynajmuję dwa pokoje, on kupił drugie mieszkanie z dwoma balkonami i salonem 30m... Ja cieszę się z auta za 40k, on co roku ma nowego Mercedesa, skuter wodny i motocykl. Ja pracuję jako "informatyk" za gównopieniądze w januszexie, on ma dwie firmy. Ja McDonalds z kuponami, on zostawia 100 zł napiwku w restauracji. Idziemy do galerii na zakupy to on idzie do Van Graafa, a ja do HM. On wydał 60k i ma proste białe zęby, a ja się zastanawiam czy w tym miesiącu zapłacić za dentystę czy naprawić auto... cóż, zęby nadal nie zrobione, bo muszę mieć auto XD On ma piękną dziewczynę z dobrego domu, a ja miesiąc temu po raz trzeci zakończyłem związek po byciu zdradzonym przez narkomankę. Jego się każdy boi, a mnie każdy wykorzystuje lub ignoruje. On ma setki znajomości, jest asertywny i każdego przegada, a ja o sobie słyszę opinię, że jestem dziwny i "czemu nic nie mówię" XD

Gdzie zrobiłem błąd. Niech ktoś urwa powie że to genetyka. Matka traktowała nas bardzo sprawiedliwie, nigdy nie było tak, że on coś, a ja nie. Kieszonkowe dostawaliśmy takie same, nosilismy takie same ciuchy, dostawaliśmy takie same zabawki, telefony

#przegryw #zalesie #rozwojosobisty #depresja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6167400f820612000adc9ac5
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania: