Wpis z mikrobloga

@mepps: A jest wojna? Diess wydaje mi się, że chce godnie konkurować z Teslą i zdaje sobie sprawę jak bardzo w kwestii elektryfikacji firma, którą zarządza jest w tyle. Kiedyś przyleciał Elon na budowę pod Berlin, to Diess odbierał go ID3 żeby pochwalić się samochodem. Wg mnie mają całkiem fajną zdrową relację.
A jeśli myślisz o sojuszy i współpracy poprzez dzielenie się technologią to szczerze wątpię.
@mepps: Diess od wielu lat, jeszcze zanim tesla wystrzeliła, oraz wtedy bodajże jako jedyny z "poważnych" starych graczy w automotive, traktował poważnie Muska osobiście jak i tesle jako firmę. Przez co lubią się i są na koleżeńskiej stopie z Elonem.
Nie śledzę ostatnio jakoś super uważnie wszystkiego koło tesli ale wiem, że podobne spotkania miały miejsce wcześniej i nie szły za tym żadne deale, byly czysto koleżeńskie i w ramach szacunku
@mepps: ma technologię nie brania celli od LG ( ) na razie to wystarcza do bycia konkurencyjnym.
Mają też OTA, z którego połowę modułów można zaktualizować. W ciągu roku jakąś jedną małą poprawkę wprowadzili, w UI nic się nie zmienia. To i tak 100 razy lepiej niż Chevy i reszta stawki gdzie po aktualizację jedziesz do serwisu. Ze starych graczy chyba tylko VW i Toyota (no