Wpis z mikrobloga

Wszystkim, którzy bredzą na tagu o podwójnym DNF, żeby Max mógł zdobyć tytuł przypominam, że już był taki jeden, który miał podobne pomysły i skończył poza oficjalną tabelą w klasyfikacji generalnej


Ale był za to jeden taki co się #!$%@?ł na pełnej bombie na samym starcie w rywala i nie poniósł za to żadnych konsekwencji( ͡° ͜ʖ ͡°)

#f1 #pdk #cenzosenna
Pobierz milosz1204 - > Wszystkim, którzy bredzą na tagu o podwójnym DNF, żeby Max mógł zdobyć...
źródło: comment_1637515157oUivM406qTdKqhqvxPyg0l.jpg
  • 28
@milosz1204: @chianski: lubię Was koledzy ale jak zwykle wtf.

Senna #!$%@?ł się na pełnej #!$%@?? Jechał w zakręcie z właściwą prędkością (to nie był dive bomb w stylu Verstappena ostatnio), swoim torem jazdy, nie wypadł z zakrętu w stylu Hamiltona potrącając bolid jadący od zewnętrznej. Przeciwnie, widać, że próbował uniknąć wypadku wjeżdżając na tarki. To Prost się w niego #!$%@?ł i widać całkiem wyraźnie. Chamsko zamknął mu drzwi, dziś bez
snieznykoczkodan - @milosz1204: @chianski: lubię Was koledzy ale jak zwykle wtf.

S...
@chianski @snieznykoczkodan: Oglądałem kilka razy to zdarzenie i zdania nie zmienię. Zauważ, że Alain wchodził w zakręt, chyba nie miał pojechać prosto tylko po to by Senna się zmieścił. Prost był liderem i jako, że był z przodu to on wyznaczał linię wyścigową do czego miał prawo jako lider. Mówił o tym też potem John Watson: „In my opinion it was Ayrton fault. Alain was ahead and had the line”.

Senna
@snieznykoczkodan: Co ty #!$%@? za głupoty? XD Prost tutaj normalnie wjeżdża w Apex na zakręcie, a Senna mimo bycia całą długość auta za nim daje full gaz i wjeżdża mu w dupę XD To jest dokładnie to co wyobrażali sobie Verstappeniarze bo tegorocznym wypadku na Silverstone. Jak jesteś całą długość auta za gościem co wchodzi w zakręt to mu ustępujesz, a nie dodajesz gazu na pełnej #!$%@?, bo wiadomo jak to
Senna mimo bycia całą długość auta za nim daje full gaz


@RzutKamieniem: xd całą odległość auta tak było nie zmyślam. I nie wjechał mu w dupę, prawe tylne koło Prosta uderzyło w spojler Senny dlatego, że Prost domknął zakręt jakby tam nie było innego bolidu. Nie można "normalnie wjechać w apex" gdy na linii jazdy znajduje się inny bolid. To chyba oczywiste.
Porównania z Verstappenem w ogóle nie rozumiem. Przecież to
Pobierz snieznykoczkodan - > Senna mimo bycia całą długość auta za nim daje full gaz

@Rzut...
źródło: comment_1637535656WvUKsCspRQBg6SIN2RI2s1.jpg
@snieznykoczkodan: Dajesz to porównanie jakby działało na twoją korzyść, a przecież zasada jest taka, że im proporcjonalnie bliżej siebie znajdują się bolidy tym mniej ma obowiązek ustępować bolid goniący XD Inaczej każdy pojedynek na torze kończyłby się wjechaniem komuś w dupsko.

całą odległość auta tak było nie zmyślam.


A nie przepraszam. Przednie skrzydło było na wysokości tylnego koła, po tym jak #!$%@?ął w paźnik XD

Serio musisz być giga-fanbojem Senny, żeby
proporcjonalnie bliżej siebie znajdują się bolidy tym mniej ma obowiązek ustępować bolid goniący


@RzutKamieniem: teraz już naprawdę nic z tego nie rozumiem (goniący czyli który? Senna?). Ale w przeciwieństwie do Ciebie wiem o czym piszę bo miałem okazję śledzić karierę Senny i inaczej patrzę na te wszystkie highlighty i sztucznie wykreowane "momenty" jego kariery. Pamiętam jaką miał prędkość na torze i jak niesamowite rzeczy potrafił robić. Więc stękanie Prost był lepszy
@snieznykoczkodan: Co twoja opinia o Sennie ma do dyskusji? Ja tu kwestionuje twoje urojenie jakoby Prost użył jakiś nadprzyrodzonych zdolności by wykalkulować perfekcyjnie jak uderzyć w przednie skrzydło Senny swoim tylnym kołem (bo oczywiście spowodowanie wypadku mu się opłacało XD), a nie Senna dający w paźnik w zamykającą się lukę oponenta, który jest cały dystans samochodu przed nim, gdy ten wchodził w apex zakrętu by oszczędzić sobie ryzyka #!$%@? z nim
Poza tym proszę. Oto Senna atakujący Mansella swoim tylnym kołem XD Co sądzisz o tym wypadku


@RzutKamieniem: nie wrzucaj haseł typu "urojenia" bo to ty nie masz pojęcia o czym piszesz, coś tam se wygooglasz albo znajdziesz w wiki i pan ekspert formuły pierwszej. Taka dyskusja z tobą, typie. XD ale z ciebie panie ekspercie. Wiesz, że Mansell został wcześniej zdyskwalifikowany z wyścigu i powinien był opuścić tor? Olał czarną flagę
@snieznykoczkodan Z mojej strony też koniec dyskusji, bo ty masz ewidentnie jakiś dysonans poznawczy i nie rozumiesz moich argumentów.

Jakie ma znaczenie, że Mansell miał czarną flagę skoro wspomniałem o tym wypadku jako o sytuacji analogicznej do Suzuki 90, aby pokazać ewidentną winę Senny.

Ty masz urojenia dyktowane fanbojstwem wobec brazolskiego buca, jeżeli dla ciebie Mansell jest winowajcą w Portugalii 89, a Senna na Suzuce 90 nie.

Poza tym lubię ten argument
Poza tym lubię ten argument odnośnie rocznika 89, bo to pokazuje ogromną lukę w logice fanów Senny. Dlaczego Prost regularnie dowoził punkty, a Senna nigdy nie kończył wyścigu mimo, iż dysponowali tym samym osprzętem?


@RzutKamieniem: po raz kolejny potwierdzasz, że nie masz pojęcia o czym próbujesz dyskutować. Obejrzyj chociaż skróty i wtedy pogadamy. W tamtych czasach DNFami kończyło się 50% wyścigów. Sprzęty był awaryjne. Wymyśliłeś sobie jakąś legendę o zajeżdżaniu bolidów.
@snieznykoczkodan: Akurat trzeźwym okiem trzeba przyznać, że Ayrton w 1989 miał sporo pecha. W USA awaria, w Kanadzie też problemy mimo iż jechał w tym wyścigu po dobry rezultat (Prost miał problemy i na początku odpadł, więc tu jest na zero), we Francji AS miał słaby start a i tak już zakończył wyścig kilka metrów później. Dostał też w Hiszpanii strzała w tył od Nigela. Miał na pewno genialne wyścigi jak