Wpis z mikrobloga

Co sądzicie o takich wstawkach w opisie kultury firmy:

(...) z myślą o ludziach, którzy zawsze dążą do doskonałości, chcą stać się najlepsi w tym, co robią, i nigdy nie zadowalają się przeciętnymi wynikami

Nigdy nie spoczywamy na laurach — wiemy, że zawsze możemy osiągnąć 10 razy więcej

Zawsze jesteśmy gotowi do działania i zawsze jesteśmy w fazie twórczej

Cokolwiek robimy, nigdy nie zadowalamy się drugim miejscem

„nigdy się nie zatrzymuj” to nasze motto

Od naszego zespołu oczekujemy nie tylko logicznego i abstrakcyjnego myślenia, lecz także szalonej kreatywności i zdolności nieszablonowego rozumowania

(..) zawsze dopinamy swego! Już dawno przestaliśmy słuchać wymówek — zależy nam na rezultatach.

Ludzie, którzy konsekwentnie dążą do tego, aby maksymalizować czas inteligentnej pracy, na dłuższą metę osiągają znacznie lepsze wyniki od innych

(...) w każdym tygodniu dajemy z siebie więcej, niż to konieczne, ponieważ wiemy, że, w skali 5 lat pozwoli nam to osiągnąć diametralnie lepszy rezultat. Osoby, które boją się takiego poświęcenia, niemal nigdy nie odnoszą sukcesów.


Ambitne czy przesadzone?

@jaca_66 aplikowałbyś?? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#programowanie #programista15k #programista20k #korposwiat #pracbaza
  • 16
@jarqos: W 100% sprawdzało się że firma w której pracowałem i pisała takie bzdety o ambicjonalnym podejści i najwyższej jakości działała zupełnie odwrotnie. To znaczy wszystko było na taśmę klejąca i robione jako tako po taniości. Jak ktoś ma markę i stać go na dobrych pracowników, to nie musi się reklamować w ten sposób.
nigdy się nie zatrzymuj

@jarqos: brzmi jak "not one step backward", dla kontekstu to rozkaz wydany przez Stalina dla armii czerwonej, który był egzekwowany przez oficerów NKWD stojących na tyłach nacierających oddziałów i bezceremonialnie strzelających do każdego żołnierza, który postanowił się wycofać.

Moim zdaniem to motto brzmi dość bezmyślnie