Wpis z mikrobloga

Black Week jest takim okresem, w którym wiele osób próbuje zakupić sprzęt i liczy się szybkość reakcji. Nieustannie dokładamy starań i podejmujemy działania, aby w tym nie ukrywamy gorącym okresie, móc zaoferować Wam jak najlepsze zakupy. Na bieżąco weryfikujemy pojawiające się utrudnienia i zawsze tam gdzie tylko było to możliwe reagowaliśmy.
@morele_net: Jak może liczyć się szybkość reakcji, skoro w wielu przypadkach nawet nie można dostać się na waszą stronę, a jeżeli w całym tym tygodniu ludziom się udało dojść do momentu wprowadzenia kodu i uzyskania obniżki, nawet o 9:01 to i tak nie byli w stanie kupić produktu z powodu błędów i wywaleń strony. Proszę nie pisać głupot o "czasie reakcji' bo o takich sprawach możemy mówić, gdy nie występują takie
@Rayko: Tak, serwery płoną. Nie ma co ukrywać. Ale nie ma się też co dziwić - w tym roku ruch w sklepach internetowych bije wszelkie, historyczne rekordy. Wiemy jak jest i dlaczego tak jest. Musimy to przetrwać razem ;)
@morele_net: co to ma do waszej pętli poczekalni? skoro każdemu odnawia zegar co 5 minut. Dwa dni pod rząd próbowałem i zawsze to samo, byłem na stronie godzinę wcześniej. Za każdym razem kiedy udalo mi się wbić rabat dostawałem "kolejkę" i nic dalej nie mogłem zrobić. To jak waszym zdaniem liczy się czas reakcji jak nie masz dostępu do strony
@morele_net: no ciekawe, skoro jest znalezisko o tym, że ta kolejka to pic na wodę i wystarczy usunąć ciastko "waitingroomstatus" i odświeżyć stronę żeby zniknęła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wankiel: Masz rację, kolejka to mechanizm oparty na ciastku. Wprowadziliśmy ją, aby ograniczyć ruchu w krytycznych momentach. Poczekalnia co 5 minut weryfikuje, czy możemy wpuścić na stronę, która będzie działać w sposób stabilny.
@morele_net: dziwnym trafem po usunięciu ciastka albo zablokowaniu tego w jakiś inny sposób strona działała bardzo stabilnie i mogłem zrobić zakupy. Szkoda, że trochę taki "nieuczciwy sposób" i szkoda, że nie sprawdziłem tego dwa dni wcześniej to bym nakupował dużo więcej