Wpis z mikrobloga

Dalej nie rozumiem czemu jest taki sentyment do gówno poloneza i mniejszego gówno fiata 126 xD


@fiman: wyobraź sobie że są ludzie co wzdychają do Tico czy innych Cinquecento, a za kilkanaście-kilkadziesiąt lat ludzie będą wspominać z nostalgią spalinowe auta XD

przecież to było jedno z największych gówien moto na świecie xD


@fiman: wyobraź sobie że nie XD jedne z gratów i owszem, ale jako gówno to nie - wystarczy
SonyKrokiet - > Dalej nie rozumiem czemu jest taki sentyment do gówno poloneza i mnie...

źródło: comment_1639991646aeQfpl6QZocpdC027RpVVM.jpg

Pobierz
@fiman: Tak, największych na świecie, bo pewnie znasz wszystkie samochody świata i masz do nich porównanie. W NRD nie potrafili nawet wyprodukować czterosuwu, w Rumunii robili tak zajebiste auta, że spotkanie starej Dacii czy Oltcita graniczy z cudem, cały zachodni, brytyjski koncern British Leyland klepał tak wspaniałe samochody, że rozpadały się w rękach w okresie gwarancyjnym, że wymiana silnika czy całej wiązki elektrycznej w nowym aucie po kilku miesiącach użytkowania to
Ta to ciekawe czemu tylko polacy uważają poloneza za coś wspaniałego, gdzie polonez króluje jedynie na listach najgorszych motoryzacyjnych porażek xD


@fiman: ciekawe którzy XD poza nielicznymi odklejonymi jednostkami większość postrzega go jako grata ewentualnie symbol młodości i zacofania technologicznego bloku wschodniego a nie coś wspaniałego XD w Wielkiej Brytanii czy Egipcie działają kluby zrzeszające miłośników, więc twierdzenie że tylko Polacy jest błędne XD a co do porażek - kojarzę jeden
@SzubiDubiDu: to takie chwytanie się pojedynczych przypadków gdzie konkretny model był w konkretnej dziedzinie gorszy xD znajdź mi rodzyna w klasie który jest gorszy we wszystkim xD
polonez wygląda jak parch, jeździ jak parch i tak naprwadę jedyną jego zaletą był #!$%@? silnik przez co polacy nie mogli #!$%@?ć jak bydło po drodze jak to robią teraz xD
@SonyKrokiet: no jasne, to dlaczego polonez wyglądał jak parch, zawieszenie miał jak z cadillaków z lat '70 z tą różnicą że nie było komfortu tylko bujanie na boki na zakrętach, silnik 1.3 i 1.5 xD bez mocy dla takiej budy...
No i jeszcze wisienka na torcie w postaci manufaktury, przez co auta były losowej jakości xD

Auto Świat Classic, będący prawdopodobnie przedrukiem oryginalnego niemieckiego rankingu


taa oczywiście źli niemcy pozazdrościli poldka
to takie chwytanie się pojedynczych przypadków gdzie konkretny model był w konkretnej dziedzinie gorszy xD znajdź mi rodzyna w klasie który jest gorszy we wszystkim xD


@fiman: Rover SD1, jedyne co tam było dobre to silnik 3.5 pochodzący z Buicka XD reszta to mem, zaczynając na awaryjnej elektryce i mechanice, poprzez zastosowanie starszych i gorszych rozwiązań względem poprzednika kończąc na ogólnej jakości wykonania XD kolejny to Oltcit - całościowa porażka, której
SonyKrokiet - > to takie chwytanie się pojedynczych przypadków gdzie konkretny model ...

źródło: comment_1640003130ViGMojHfMIjFzRxkHksFUN.jpg

Pobierz
1.3 było tylko na wybranych rynkach eksportowych, tylko dlatego że tam mieli przepisy podatkowe hołdujące mniejszym silnikiem XD 1.6 było już XD zresztą nie tylko one były w ofercie, no ale po co sprawdzać XD


@SonyKrokiet: i co z tego skoro dalej było 10 koni mocy dla budy jak z e klasy xDDDD

manufaktura była za czasów Warszawy i Syreny, a potem pod koniec żywota wersji plusowej XD

@SonyKrokiet: hahahaha
f.....n - > 1.3 było tylko na wybranych rynkach eksportowych, tylko dlatego że tam mi...

źródło: comment_1640003338Pb9RFM9F1GCr5RP8aHEeYy.jpg

Pobierz